Inlägg från: NassaNisse |Visa alla inlägg
  • NassaNisse

BF Oktober 2025

Anonym (Äntligen) skrev 2025-01-24 22:36:19 följande:

Hej! Har BF 7 oktober enligt natural Cycles. Plussade idag. en sån otrolig lättnad då jag har pcos o aldrig någonsin fått plus tidigare. 😭🙌🏻

Har idag (äl+10) haft molvärk i höger äggstock, gått upp mot midjan ibland som håll & även molvärk i livmodern. Hade för några dagar sen yrsel & illamående (olika dagar & varade bara kort stund). Känns helt overkligt det här! 

Hej! 

du och jag har plussat ich har bf på samma dag! :D 

hur mår alla än? Det är ju rätt tidigt än men tänkte om någon/några börjat känna några gravaymptom? :) 

• NassaNisse

Hej! 

jag är super orolig att det är nått fel! Jag är på bim +2 och mina gravtest blir knappt starkare! Dom är starkare än första gången jag plussa men nu känns dom som dom stannat, det är svagt men synligt här 
    snälla hjälp mig, vissa säger att det inte behöver öka och det spelar absolut ingen roll beronde på hur låg/hög hormonad man är och att testet bara ger av sig lite färg 
    och vissa säger att testerna skaaa öka för att det ska vara rätt super orolig! Hjälp 

Ssåhär ser typ alla mina test ut som jag testar 

• NassaNisse

Tack alla <3 jag ska försöka sluta testa istället och låta tiden gå 🥰 jag känner mig svullen och tung i livmodern och trött på dagarna, inte extremt men trött lite lätt värk i svanken 
    ska försöka låta bli och bara tänka att jag väntar barn <3

• NassaNisse

Misstänker missfall på g här ? stickorna har ju inte ökat i styrka och det digitala har ändrats från gravid 1-2 till inte gravid 
    så inväntar blödning 

• NassaNisse

Här är missfall ett faktum. andra på 3 månader <3 vi är ledsna såklart men båda är på att försöka direkt igen när jag slutat blöda och hoppas på 3:e gången gillt. 
    Jag önskar er alla här inne varmt lycka till med era små mirakel ❤️ Jag skickar styrke kramar till er alla ❤️

Svar på tråden BF Oktober 2025