Inlägg från: TrueResolution |Visa alla inlägg
  • TrueResolution

BF Oktober 2025

Håller faktiskt med förgående. Minns med första barnet att man hade såå mysig liten sammanhållning här på FL. Sedan flyttade man till facebook och tappade suget när det var nästan tusen blivande mammor som all anslöt sig. Kul gäng och mycket svar på tal/frågor men absolut ingen mer kontakt än så. skulle inte direkt skriva där om oro vid tex en blödning 🙈 

• TrueResolution
    Ciha skrev 2025-01-30 06:41:34 följande:

Så tråkigt, hoppas på det bästa ❤️

Är det någon som tänkt boka privat ul innan KUB? Någon som har tips i Halland/Skåne? Hur är Mama Mia på Väla? 

gjorde privat tidigt ultraljud där i vecka 6/7 med första barnet, var jättenöjd! Ska jag boka nytt privat ultraljud blir det förmodligen där trots att jag numera bor i Halland 😅

• TrueResolution
    NassaNisse skrev 2025-01-30 07:00:10 följande:

Här är missfall ett faktum. andra på 3 månader <3 vi är ledsna såklart men båda är på att försöka direkt igen när jag slutat blöda och hoppas på 3:e gången gillt. 
    Jag önskar er alla här inne varmt lycka till med era små mirakel ❤️ Jag skickar styrke kramar till er alla ❤️

Stor stor kram till er. Ord räcker inte till ❤️?????
  • TrueResolution
    Ciha skrev 2025-02-01 07:34:38 följande:
    Kan man boka så tidigt ultraljud? På hemsidan verkar det vara möjligt först i v 8+0?? Är ju jättelångt dit 😅
    De rekommenderar ju från en viss vecka då man annars inte kan garantera att se hjärta & allt via ultraljud på magen. Jag hade så oregelbunden cykel (var gravid direkt efter missfall) så vi kunde omöjligt datera och fick därför komma in och kika 😅
  • TrueResolution

Först besöket med inskrivning hos barnmorskan idag, kändes så konstigt? Så riktigt? Samtidigt som man inte fattar att man har något som växer i magen ännu?? 

Hur gör ni med att berätta för nära & kära? När gör ni om ni inte har gjort och HUR? 😍 

Svar på tråden BF Oktober 2025