Inlägg från: Jenny7614 |Visa alla inlägg
  • Jenny7614

BF Oktober 2025

Mossgrön skrev 2025-02-04 10:31:36 följande:

Jag hoppar in här också, BF 15 oktober, enligt appen. Jag har varken hört av mig för inskrivning eller berättat för någon annan än min man. Det känns som att jag går och väntar på att beskedet ska vända, och att jag lika enkelt som jag blev gravid ska sluta vara det. Hade tidigt MF i oktober.. Jag vet inte när jag vågar tro att det är sant? Med första började jag tro på det först efter RUL..

När hörde ni av er till barnmorska?

Åh har skrollat ett par sidor i tråden och såg äntligen någon som verkar del samma känsla som mig.  BF 8 Oktober jag har inte skrivit in mig och vet inte när jag vågar göra det. Går och väntar på att de ska vända efter graviditeter som slutat i MA i v13 samt ett tidigt missfall. Väntar på utredning för PCOS den 17/2. Var på privat bokat VUL i 5+2 men läkaren kunde varken säga BU eller BÄÄ.

Tänker spela dum den 17:e och låssas att jag inte vet att jag var gravid och hoppas på VUL. Därefter får jag väl skriva in mig om det bär väg. 

Min Sambo vet samt min bästa vän/kollega som såg det på mig bara vi sa godmorgon. 

Svar på tråden BF Oktober 2025