Nueslyn skrev 2025-02-10 17:26:51 följande:
Har inte heller så mycket symtom. Skulle kunna vara menssymtom för mig med, det är väldigt likt. Molvärken känns som att mensen ska komma närsomhelst. Jag har aldrig haft missfall så kan inte relatera till det, men detta är första försöket så känns nästan lite för bra för att vara sant att bli gravid och få behålla det. Mina andra var inte planerade så första gången jag försökt bli gravid ska tilläggas. Försöker tänka positiv och låta mig vara glad åt graviditeten även om man ännu inte vet hur det slutar. Håller tummarna att du kan få njuta lite och slappna av även om jag förstår att det är lättare sagt än gjort. Var väldigt orolig för allt möjligt under mina andra graviditeter och tror det är helt normalt

Det är typ som mina symptom då. Egentligen bör man vara glad för att man mår bra, det kan snabbt vända men tiden får mer än gärna gå i en rasande tackt nu😅
Jag ska försöka finna glädje i denna graviditeten också, om det sker så finns det ändå inget jag kan göra åt det. Mina andra grav har gått bra och har aldrig haft några super tydliga symptom eller besvär.