Inlägg från: Annisennn |Visa alla inlägg
  • Annisennn

BF Oktober 2025

Hej, får jag hoppa in här?
    Testade positivt för några dagar sen så är beräknad 30/10.
    Har två barn sedan innan

• Annisennn
    Björkskogen skrev 2025-02-19 04:42:08 följande:

Hur sover ni så här i början? 
    Sedan i fredags har jag vaknat 3.30-4.tidigt men ändå överkomligt. 
    Men idag vaknade jag kl 02 och kan jävlar inte somna om. Klarvaken, som att klockan är 7-8 på morgon 😭
    Jag verkar redan öva inför nattvak 😂 

Inte alls bra, vaknar mellan 01.30 och 03.30 varenda morgon hittills. Somnar om från 06-07.30 ibland
  • Annisennn
    Björkskogen skrev 2025-02-20 11:48:24 följande:
    Jobbigt har nästan samma. Men måste åka på jobbet kl 6 🥲
    Jag studerar så det är tur det. Inte alltid jag behöver upp så tidigt. Däremot behöver jag se till att barnen kommer iväg på morgonen. Just nu under lovet så ringer klockan 7, men är helt väck så.
    Har blivit förkyld också så hostar sönder mina lungor
  • Annisennn

Läste precis att fler inte hade så mycket symtom.
    Har med börjat oroa mig när symtomen är så vaga.
    Blivit sjuk igen så är trött, och bröstvårtorna är ömma. Men det är bara det och tröttheten som jag känner av.

Aldrig upplevt det med MA tidigare.

• Annisennn
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-23 10:24:15 följande:

Vad tycker ni om ökningen här? Upplever att det inte ökar ngt de tre senaste dagarna. Idag tyckte jag strecket blivit mindre.

Vi plussade väl ungefär samtidigt. 
    Jag har tidigare gjort som så att jag tagit digitalt en vecka efter varandra och ser om det blivit nån ökning. 1-2, 2-3 eller 3+. 
  • Annisennn
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-24 06:39:52 följande:
    Utan att veta säkert så tycker jag ändå att kontrollstrecket borde vara mycket starkare nu  Rynkar på näsan Håller tummarna och hoppas såklart 
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 11:25:35 följande: