Inlägg från: Annisennn |Visa alla inlägg
  • Annisennn

BF Oktober 2025

Hej, får jag hoppa in här?
    Testade positivt för några dagar sen så är beräknad 30/10.
    Har två barn sedan innan

• Annisennn
    Björkskogen skrev 2025-02-19 04:42:08 följande:

Hur sover ni så här i början? 
    Sedan i fredags har jag vaknat 3.30-4.tidigt men ändå överkomligt. 
    Men idag vaknade jag kl 02 och kan jävlar inte somna om. Klarvaken, som att klockan är 7-8 på morgon 😭
    Jag verkar redan öva inför nattvak 😂 

Inte alls bra, vaknar mellan 01.30 och 03.30 varenda morgon hittills. Somnar om från 06-07.30 ibland
  • Annisennn
    Björkskogen skrev 2025-02-20 11:48:24 följande:
    Jobbigt har nästan samma. Men måste åka på jobbet kl 6 🥲
    Jag studerar så det är tur det. Inte alltid jag behöver upp så tidigt. Däremot behöver jag se till att barnen kommer iväg på morgonen. Just nu under lovet så ringer klockan 7, men är helt väck så.
    Har blivit förkyld också så hostar sönder mina lungor
  • Annisennn

Läste precis att fler inte hade så mycket symtom.
    Har med börjat oroa mig när symtomen är så vaga.
    Blivit sjuk igen så är trött, och bröstvårtorna är ömma. Men det är bara det och tröttheten som jag känner av.

Aldrig upplevt det med MA tidigare.

• Annisennn
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-23 10:24:15 följande:

Vad tycker ni om ökningen här? Upplever att det inte ökar ngt de tre senaste dagarna. Idag tyckte jag strecket blivit mindre.

Vi plussade väl ungefär samtidigt. 
    Jag har tidigare gjort som så att jag tagit digitalt en vecka efter varandra och ser om det blivit nån ökning. 1-2, 2-3 eller 3+. 
  • Annisennn
    Anonym (Tredje) skrev 2025-02-24 06:39:52 följande:
    Utan att veta säkert så tycker jag ändå att kontrollstrecket borde vara mycket starkare nu  Rynkar på näsan Håller tummarna och hoppas såklart 
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 11:25:35 följande:
    Har inte heller direkt några symtom och det gör att man blir lite orolig. Lite  ömma bröst och emellanåt får jag som mensvärk . Ibland känns de knappt och ibland kan det värka till ordentligt och då tror jag att det är kört. 
    Tiden går så långsamt just nu !
    Jag får lite som mensvärk ytterst sällan nu. I början mellan äl och bim kände jag mer.
    Är inte heller lika kissnödig som jag var tidigare eller vid tidigare graviditeter. 
    Håller helt klart med om att tiden går otroligt sakta, kikar i appen hela tiden men det händer inte mycket där inne inte. Hahah

Försöker planera framtiden men det går sådär.
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 14:56:24 följande:
    Jo kissnödig är jag ..  springer på toa stup i kvarten känns det som 😅 
    Hahaha ! Vilken app använder du ? Har laddat ner några olika men vet inte riktigt vilken som är bäst. 
    Vilken vecka är du ? 🤗
    Jag har preglife appen. Jag gillar den, För du kan följa barnet i magen och sedan se utvecklingssteg när de är födda. Man kan också fylla i vaccinationer, längd och viktkurvor på barnen.

Jag är enligt appen i v. 4+4. Så väldigt tidigt än så länge. Du själv då? Skäms
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 16:57:16 följande:
    Okej den har jag laddat ner men inte spanat in så mycket än! 
    Jag är också 4+4 🤗!!
    Men så kul. Säger den appen du använder också bf 29/10?

Har du några barn sedan innan?
  • Annisennn
    Jassan123 skrev 2025-02-24 18:07:20 följande:
    Ja det gör den🤗 
    Nej det är min första graviditet 🥹 vi har inte lyckats bli gravida innan så  vi har gjort ivf 🤗 har du fler barn ?
    Men ååh, lite extra spännande då ☺️
    Vi har två barn innan, en 2016 och en 2019
Svar på tråden BF Oktober 2025