BF Oktober 2025
ÄNTLIGEN är jag gravid! Kan knappt tro det! Nu ska man ju inte ropa hej förrän man är över bäcken men jag kan inte låte bli att glädjas. 😊
ÄNTLIGEN är jag gravid! Kan knappt tro det! Nu ska man ju inte ropa hej förrän man är över bäcken men jag kan inte låte bli att glädjas. 😊
Hjälp!
Jag har tid hos BM imorgon. Men imorse vaknade jag med diarré och den har inte gett med sig under dagen. Törs jag besöka BM trots diarrén eller ska jag boka en ny tid?
Det verkar vara olika med TUL i olika regioner. Här hos mig är det inte TUL förrän v13+3 men jag ser att flera får det redan från v11+0. Men men, det gör mig faktiskt inget. Jag får höra/se nåt lite större bara. 🥲
Hur fasen gör ni andra med magen? Jag är så hård, så hård så jag får ta i för kung och fosterland när jag går på toa. Då har jag ändå ökat intaget av frukt och grönt, fibrer, frön, etc. Äter minst ett päron om dagen för det brukar göra mig lös i magen. Men ändå får jag ingen ordning på det. Jag ska såklart höra med BM om hen har några tips men jag tänkte att jag kan fråga er också. 😊
Jag var tokigt förkyld veckan som gick och efter det mår jag sååååå illa. Jag har inte haft något illamående tidigare (är i v 12+0 idag) men nu känns allt äckligt. Det gör det jättesvårt att äta och trots att jag vet att det inte är någon fara, fostret tar vad det behöver oavsett om jag får i mig det eller inte, så blir jag orolig. 😕
I övrigt är allt fint. Fick vara och köpa större bh:ar i helgen för tuttarna har blivit så stora! 😂
Hur rullar allt på för er andra?