• Doris2024

IVF 2025

Vi hade insättning idag, så två veckor till test nu. 🤩
    Första försöket och vi satte in i naturlig cykel. Jag ska inte ta något extra för min slemhinna såg så fin och redo ut tycker han. 
    Funderar hur man borde må och känna nu i två veckor när man vet att det ev kan sitta ett befruktat ägg där inne 🤪🤪😅

• Doris2024
    Anonym (Lumina) skrev 2025-03-25 11:10:37 följande:
    Jag är på ruvardag 2 idag (insättning i söndags), så då är vi nästan lika i tiden. 😄

För mig är det andra försöket. Förra gången blev det negativt, men den här gången var embryot av högre kvalitet så hoppas det går bättre denna gång!
    Okej spännande ☺️
    Har du också testdag nästa fredag?
  • Doris2024
    Anonym (Lumina) skrev 2025-03-26 15:21:09 följande:
    Nästan, min testdag är nästa lördag (5/4). Men jag kommer definitivt tjuvtesta innan dess. Jag har inget tålamod 😛
    Hur mår du? 

Jag skrev fel, har ju testdag på söndag 🤪
  • Doris2024
    Anonym (Lumina) skrev 2025-04-02 21:44:03 följande:
    Jag har testat positivt! 😁 Men oroar mig lite för att något är snett nu, för testerna har inte blivit starkare efter två dygn. Vi får ser om det håller i sig till testdagen.

Hur går ruvandet för dig? :)
    Jo efter en massa skumma symtomer i kroppen i en vecka nu så kom mensen igår som på klockslaget den dagen jag beräknat. Blöder betydligt mer idag så det är mens.... ????
    Blev betydligt mer ledsen och besviken är jag trott.
  • Doris2024
    Anonym (Lumina) skrev 2025-04-02 21:44:03 följande:
    Jag har testat positivt! 😁 Men oroar mig lite för att något är snett nu, för testerna har inte blivit starkare efter två dygn. Vi får ser om det håller i sig till testdagen.

Hur går ruvandet för dig? :)
    Förlåt! 
    Stort grattis till plusset 🤩🤩🤩  

Jag ska ta nya tag här nästa måndag ☺️
Svar på tråden IVF 2025