Inlägg från: Junieverse |Visa alla inlägg
  • Junieverse

BF november 2025

Åh vad jag är glad att få va med i denna tråden 😍 plussade idag och är på v4+0 enl min beräkning med BF 7 nov ❤️ 

Jag är 35 och min sambo 37, detta är vårt första barn 🙏🏻

har inte haft några direkta synptom hittills, snarare tvärtom för mina humörsvängningar jag har inför mens var som puts väck. Jag har känt mig lite varm också! nu sen igår har jag lite svaga molvärker till och från men inte trött eller illamående och så! 

Ser fram emot att följas åt ❤️😍

• Junieverse
    Anonym (Againandagain) skrev 2025-02-27 19:28:04 följande:

Ser nu att jag glömde ta bort augusti ifrån texten. 😂

Jag är 31  och har tre barn. Ska bli kul att följas åt 😍😍

Vad härligt med så många barn 😍 är detta ert fjärde då?  Ser att du också är i v.4 plussade du också nyligen då kanske ?
  • Junieverse
    DieselBI skrev 2025-02-27 19:42:44 följande:

Grattis till oss! Har också precis plussat med bf 6 november enligt appen. Har två missfall i bagaget så hoppas innerligt att detta går vägen 🙏🏼

Grattis och välkommen till tråden, då har vi båda plussat idag 😍. Hoppas att detta går vägen för dig denna gången !
  • Junieverse
    Anonym (Againandagain) skrev 2025-02-28 16:05:54 följande:

ska vi ha en liten bf-lista?

6/11 dieselbi
    7/11 juniverse 
    7/11 ffaa95 
    8/11 alleb
    8/11 aivlys 
    14/11 againandagain

Åh vilken känsla att få vara med på en BF lista istället för en BIM lista  🥹❤️? 

Jag kämpar med att inte oroa mig för MF för jag vill verkligen tro att detta ska bli bra men kan inte ens föreställa mig hur ni som varit med om det känner! ❤️
    Jag analyserar varje lite känning i tjej magen och hade pyttelite brun flytning idag och oanikade liksom 😅?

Har någon fått något symptom än? På ett sätt hade jag känt mig tryggare om jag ?kände? mig mer gravid ?
  • Junieverse

Jag började må riktigt illa inatt och har vaknat och spytt 😔 känns som det vore lite tidigt ? Jag är 4+2 idag, spydde igen sen på morgonen och mår fortfarande illa 💔

Någon som har tips på vad man kan göra för att lätta på illamåendet? jag försöker äta lite smått hela tiden men inte hjälpt ännu?

• Junieverse
    Anonym (Againandagain) skrev 2025-03-01 19:29:39 följande:

Jag förstår!!! jag hittade inget som lindrade mitt illamående förutom att småät. tabletterna hjälpte ej. Tugga på ingefära hjälpte lite, dock finns det vissa som varbar från det🤍

hoppas det blir bättre snart!

Lite ironiskt att jag dagen innan önskade att ?jag kände Mig mer gravid? 🤣 den fick kan bittert ångra? vad tog du för tabletter? 

Igår fick jag behålla noll av det jag åt och drack men jag har sovit genom hela natten nu och än så känner jag mig inte illamående🙏🏻 hoppas på en snällare dagför mig. 

Hoppas att ni andra mår bra också ❤️
  • Junieverse

Välkomna alla nya som plussat ❤️ grattis !! Visst är vi några nu från BIM feb tråden, tycker mig känna igen lite namn 😍.

Jag var på apoteket tidigare och köpte postafen, säkert de du tog tänker jag 😊? Jag köpte sea band som skulle hjälpa mot graviditetsillamående också! 

Jag har fått behålla allt jag kunnat äta idag och känner mig förhållandevis bra igen 🙏🏻 vetetusan vad som hände med mig igår? Hoppas för allt i världen att den typen av dagar blir få 🙈

Anonym (Againandagain) skrev 2025-03-02 14:26:06 följande:

testade postanågot och lergigan 😭 Ja, man blir ju orolig utan symtom men sen får man bita i det sura äpplet 😂

• Junieverse

Hurra, grattis och välkommen 😍

Lorainza skrev 2025-03-03 09:37:40 följande:

Då hoppar jag in här jag med, då jag kunde bekräfta med ett digitalt imorse! 😍 

1/11 timeless
    (1/11) essential 
    6/11 dieselbi
    7/11 juniverse 
    7/11 ffaa95 
    8/11 alleb
    8/11 aivlys 
    9/11 Palettbladet 25
    10/11 againandagain
    12/11 ängerj
    12/11 Lorainza

• Junieverse

Får jag skriva av mig lite? 

Jag har blivit jätteorolig eftersom jag mår så mycket bättre än lördags, har inte spytt alls och är kanske lite ryslig och mest gasig i magen som symptom nu. 

Jag kontaktade barnmorkemott via chatt för att fråga om det var normalt och då fick jag som svar att det kan varit magsjuka eller om det var missfall är det för tidigt att veta och kunde inte avlösas på hcg tester ( nämnde att jag testat för kolla styrkan om den ökar ). Blev uppriven och jätteledsen över svaret och oroar mig till 1000 nu att jag fått missfall och bara inte börjat blöda 💔

bif bild på mina RFSU test, det vänstra är på bim ( tog digitalt för bekräfta och hade 1-2v) sen är det andra från igår eftermiddag Bim +3 och det högra imorse Bim +4 

Svar på tråden BF november 2025