• Ffaa95

BF november 2025

Jag plussade ikväll 😭🙏 efter snart ett år efter missfallet.
    beräknat BF 7/11. Hoppas det går vägen denna gång.
    har en dotter på 3,5 sen innan. 

Grattis till er andra ❤️ kul att följas åt . 

• Ffaa95
    Mattis94 skrev 2025-03-25 17:44:17 följande:

Hur mår alla? Jag har trots Xonvea illamående som ligger lite latent heeeela tiden. Är hemskt 😫 och tröttheten är brutal. Så jobbigt att jobba som vanligt. Jag hoppas den lille stannar kvar nu, om den ska få mig att må såhär dåligt måste det vara värt det haha. Är i v 7+4 idag. 

mitt illamående kom nu i vecka 8 , inte så jag kräks men känner av lite små illamående hela dagarna och är Så sjukt trött. Jag har tur som kan jobba lite hemifrån. 
    vill bara att veckorna ska gå nu. Så rädd för missfall😩. 
  • Ffaa95

skönt för er som varit på VUL. Jag hade också velat gå på tidigt ultraljud men bor i en liten stad så finns ingen som gör det privat vad jag vet.
    går in i vecka 10 imorgon och min mage har redan blivit så stor.. Förvånadär väl för att jag är så svullen men känns redan svårt att dölja. Hört att magen blir större snabbare med andra barnet så kanske är det men känns så galet att den redan är så stor.

• Ffaa95
    CharlotteT skrev 2025-04-05 14:35:04 följande:
    Yes. Andra barnet med och fruktansvärt svullen. Tränade regelbundet och var i viktnedgång med relativt platt mage innan vi plussade. Den är helt borta nu 🙈 

Dock har vi berättat för alla väsentliga så jag behöver inte dölja något. Däremot är det svårt att hitta byxor som sitter bekvämt. 

Haha skönt då är det inte bara jag 😅. 
    ja samma här tränar mycket i vanliga fall och hade min normalvikt, men bara rusat iväg  i vikt nu. 
    ja det är jätte svårt , jeansen går inte längre, sitter så tajt och obekvämt nu. 

Svar på tråden BF november 2025