För er som undrar varför många bojkottar varor från USA
Såg en lista på nätet med olika produkter från USA man skulle dissa ...
Det enda jag köpt på 30 år är Coca-cola till sonen så uppenbarligen har jag redan dissat deras produkter sedan länge.
Såg en lista på nätet med olika produkter från USA man skulle dissa ...
Det enda jag köpt på 30 år är Coca-cola till sonen så uppenbarligen har jag redan dissat deras produkter sedan länge.
Ny dag och man får läsa om nya galenskaper från Trump ....
Hot om 200% tull på alkoholhaltiga drycker från EU! Han verkar ju helt fixerad vid just tullar. Hot dag ett och tar tillbaka dag 2 och dag tre är det igång igen.
Den jä..a tomten är på väg att förinta världsekonomin alldeles på egen hand.
Man undrar - har han inga rådgivare med alla hästar hemma som kan prata vett med honom?
Vet genomsnittsamerikanen hur mycket som importeras till USA och hur beroende de är av import?
Att han inte är riktigt navlad visste vi ju innan - men på det här viset?? Jösses!
Bojkott - Jajjemen, jag är på!
Fun fact - när man skriver Trump så blir det röd linje under, hahaha
Såg en artikel, kan ha varit i lokalblaskan om en, tror det var en mack som märkte upp alla varor med USA-koppling så man kan undvika dem om man vill.
Jag har inget problem med att folk bojkottar varor från USA av politiska skäl.
Jag hoppas bara att de då också bojkottar varor från den aggressivt imperialistiska diktaturen Kina. Om inte, avslöjar de sig som antingen totala hycklare eller inbitna kommunister.
Verkar som om att Kanada skulle vara en bra allierad för EU.
Begriper inte Trump vilka faktorer han angriper?
Var sluter Asien (utom Kina), Australien och Sydamerika upp?
Ska vi låta Grönland överlämnas och Kanada bli nästa delstat i USA?
Tillsammans borde vi kunna fullständigt kunna köra över Trump.
Jag kan inte förstå att folk i Usa inte reagerar på vansinnet i större omfattning.
Det är helt obegripligt!
Införa 200% tull på alkoholhaltiga drycker från EU vilket ska gynna .... några promille av befolkningen i Usa som jobbar i industrin.
Jämför med antal jobb so Musk tagit bort. Var ska dessa människor jobba?
Fun fact - både Trump och Musk blir understrukna med rött, hahaha