Anonym (J) skrev 2025-04-06 20:24:01 följande:
Eftersom du inte vet vem jag är eller vilka trådar jag startat blir det lätt att se ett mönster på hur du funkar. Det är vad som gör det så tröttsamt när du lägger dig i, när du ändå inte har nåt vettigt att säga mer än "du är svartsjuk och ska inte lägga dig i" på ett diskussionsforum.
för övrigt har jag inget med arvet att göra, det är ditt antagande eftersom du troligen är sån själv. Som "genom sig själv känner man andra"
Tråden kommer att handla om vilka brister du ser hos TS och vad du kan klanka ner på, än att diskutera själva sakfrågorna eftersom du troligen har sån låg självkänsla får du utlopp för det här. Tragisk är du
Nej, vet inte vem du är men det är inte så svårt stt gissa.
Men, föräldrarna har svårt att säga nej. Det vuxna barnet har svårt att säga nej och utnyttjar föräldrarnas svårigheter. Inget av detta kan du göra något åt och du får vacker leva med det. Att älta det fram och tillbaka i en tråd på fl är att vara en barnunge. Men vill du det så varsågod.
Jaha, jag ser inte att du lagt till nytt ämne i trådatarten?
Sedan handlar väl knappast tråden om dig, så dina eventuella brister är irrelevanta. Så varför skulle jag eller någon annan ens vilka diskutera det? Dina eventuella brister får du ta i tu med själv.
Nej, även om du är svärdotter har du inget att göra med arvet. Därför arv inom citationstecken. "Arv". Men det verkar du ha missat.
Det är ett diskussionsforum och om jag vill påstå att du är svartsjuk och inte ska lägga dig i så är det min rätt att ha den åsikten. Den åsikten kan också ses som fakta, eftersom det faktiskt inte har något att göra med dig.