• Anonym (L)

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Herregud vilken inbillning! 
    Han steriliserar sig för din skull och nu saknar du spänningen att riskera att bli gravid?!
    känner inte igen mig alls.
    härligt att kunna ha sex utan risk för att bli gravid 

Sök hjälp!

• Anonym (L)
    Anonym (Väldigt vanligt) skrev 2025-04-04 18:37:56 följande:

Det verkar väldigt vanligt att sexlivet minskar eller "dead bedroom" efter mannen steriliserat sig. har sett åtskilliga poster på Reddit, X och andra ställen där män berättar om det.

Tvärtom läser man också!
  • Anonym (L)

Det var ju tur i alla fall, att det inte var för din skull.

Oavsett så sitter ju problemet i ditt huvud, för det finns ju ingen fysisk skillnad som du kan märka.

• Anonym (L)

om Sex sitter i huvudet varför ska man då ha en partner?😀
    man kan styra sina tankar eller? 

• Anonym (L)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 22:11:35 följande:
    Sex är väl inte allt i en relation? 
    Nej, det håller jag med om men om TS har problem att tända på sin man för att han steriliserat sig så undrar man ju?. 
    DET sitter ju i huvudet för sexet blir det ju ingen skillnad på om mannen ?skjuter med lösa skott?. :)

jag anser definitivt att en relation och sex är mer än så?.
    men mitt svar var avsett för de som skriver att sex sitter i huvudet.
  • Anonym (L)
    Anonym (nooo) skrev 2025-04-04 19:55:45 följande:
    Finns ingen mening att ha sex om man inte kan bli gravid. Det är själva meningen med sex.
    ja så är det förstås för sex är ju bara för barnalstring ;)

Är de inte gifta bör de vill inte ha sex överhuvudtaget?
  • Anonym (L)
    Anonym (nooo) skrev 2025-04-05 11:57:47 följande:
    Sex har inget med giftermål att göra, bara för barnalstring. Sex är till för människor för att föröka sig. Att det används i ett annat syfte förtar inte meningen med sex. Njutning kan uppnås på många andra sätt än sex, men ingen annan njutning än sex leder till graviditet.
    Detta var skrivit med ironi. 

jag gillar sex men tänker inte skaffa fler barn?.

kvinnan som skrev verkar inte vilja ha barn men tänder inte längre på sin man för han steriliserat sig?. Ett beslut de förmodligen diskuterat?
    får inte ihop detta alls. 
    De flesta har väl sex för att det är skönt och roligt och att man älskar sin partner, inte för att vill bli gravid eller med tanke fertilitet.
    De finns väl många som tänder Mer på varandra just för att man inte riskerar att bli gravid.

Konstig tråd.
  • Anonym (L)

Håller inte med
    attraktion har inget att göra med fertilitet för mig. Intellekt o hjärna är sexigt och får igång min lust, men även en charmig man, ett vackert leende, fina ögon osv osv.

om han är steriliserad är helt oväsentligt för min lust.

Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering