Inlägg från: Anonym (Ja faktiskt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja faktiskt)

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Anonym (Okåt) skrev 2025-04-04 17:49:07 följande:

Jag som man själv hade känt mig omanlig om jag medvetet gick in för att göra mig själv steril och inte längre hade chans att befrukta en kvinna. Det är ju någonstans därför vi existerar. 

Det har väl kanske med naturens gång att göra men jag tycker det är sexigt med en man som kan göra kvinnor gravida. Känslan för mig blir mer hingst liknande och hela samlivet ihop rent sexuellt får en djupare mening, har jag insett nu. Det är en känsla som inte är lätt att beskriva och sätta fingret på. Men innan steriliseringen så gillade jag hans sperma mer genuint i själen, medan nu är det bara en kladdig vätska som egentligen inte hade behövts finnas. Det låter så konstigt, jag är medveten om det men kan inte rå för att jag inte går igång lika mycket på hans nedre region längre efter ingreppet. Jag försöker hitta sett att tänka bort det på i akten men får anstränga mig för att vilja ta emot, och ge och njuta som innan han gjorde detta.

Ja han har gjort en vasektomi. 

Förstår dig helt, TS. Du är inte ensam.
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Anonym (Okåt) skrev 2025-04-04 19:19:40 följande:

Tack snälla för att du hör mig! 
    Hade du också känt samma? Att själva akten i samlaget blir mer som typ en porr-film som saknar djup än något som är fint mellan två människor och som man gör tillsammans med åtrå, passion och kärlek.

Önskar att Jag inte kände såhär givetvis. Men något är det jag inte kan sätta fingret på rent sexuellt som har med upphetsning att göra som inte är samma för mig. 

Han däremot är fortfarande väldigt kåt och vill nästan ligga mer och spruta i mig så fort han får chansen. Det var typ det enda jag ville förr så jag kände sån fin koppling då dom gånger det skedde men nu skiter jag faktiskt i om han sprutar mig på magen, på sig själv eller mellan mina ben. För det är ändå bara en så kallad vätska som har tappat mening nu. 
    Blir typ frustrerad på att jag känner såhär men när han säger att han sprutar i mig så känner jag mest OCH?

Jag måste vara typ extremt ägglossnings kåt numera för att få samma effekt av lust och passion till hans kropp, närhet och nedre region för att jag ska kunna njuta lika mycket som innan. För några månader sen då det fortfarande fanns spermier i sperman så kände jag mig aldrig äcklig mellan benen om jag hade fått det där. Medan nu så rinner det till ibland efter han kommit i mig och jag känner bara varför har jag kladd mellan benen. 
    Som vilken sperma som helst. Innan kände jag inte att det var vilken sperma som helst.

Ja, jag hade absolut känt likadant. Vad man känner och vad man blir kåt/avtänd av, är inte logiskt. Alla här kan dra sina logiska argument till varför man inte ska känna så, men man känner ju det man känner.
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 21:15:59 följande:
    Mitt inlägg är borttaget så Familjeliv vill uppenbarligen inte att man informerar om vad en vasektomi innebär. Sjukt. 
    Du hade ju skrivit att TS är ett troll.
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 21:34:47 följande:
    Det får man ju verkligen hoppas att hon är. Herregud. 
    Det jag menar är att det är med största sannolikhet är därför de tog bort ditt inlägg. Det är inte tillåtet att kalla någon för troll. Har knappast något med att du informerade om vasektomi. Tungan ute
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Anonym (Jag) skrev 2025-04-04 21:54:09 följande:
    Sex sitter i huvudet
    Hundra procent!
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-04 22:03:46 följande:
    Fast det är flera som skrivit att det är en "fredagstråd" och liknande och de inläggen är kvar. 
    Jaha, det är fortfarande inte tillåtet att kalla någon för troll.
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Anonym (Isabella) skrev 2025-04-06 15:08:45 följande:

Med den logiken skulle ju en kvinna som äter P-piller vara osexig och okvinnlig också? Då har man ju ingen ägglossning.. Jag har förresten inte heller det nu eftersom jag ammar en 2 månader gammal bebis , hoppas det dröjer innan den kommer igång för jag vill inte bli gravid nu och slipper gärna mensen. 

Jag tycker det känns som att du kanske ville bli gravid , inget fel med det men om han inte vill och dessutom inte kan nu är det bättre att lämna? 

Hade jag varit helt 100 på att jag inte vill ha barn hade jag inte tyckt det var något fel att sambon var steriliserad men om jag hoppades litegrann hade det såklart känts som att det tog bort meningen med sexet lite. Så det känns som att det är där skon klämmer? Inte att han verkligen blir omanlig av det.. För ja som sagt då skulle ju en kvinna som använder preventivmedel vara okvinnlig och osexig också.. eller varför inte en gravid kvinna, en kvinna som ammar och inte har fått tillbaks ägglossning eller en kvinna efter klimakteriet? Eller bara när det är fel tid i månaden , då kan man ju inte heller bli gravid. 

Tror du att kåthet är logisk?
  • Anonym (Ja faktiskt)
    Ezmeraldah skrev 2025-04-06 20:48:29 följande:
    Anonym (Ja faktiskt) skrev 2025-04-06 15:39:52 följande:
    Tror du att kåthet är logisk?

Det finns terapi. 
    Javisst, det låter som en bra idé. Du får testa!
Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering