• EnAnonumius

Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering

Anonym (Okåt) skrev 2025-04-04 19:40:08 följande:

Men om kroppen kan sluta producera sperma, hur kan man då ta spermier från pungen? 

Och hur skulle det gå till att välja ut spermier och inseminera?

Vid en sterilisering så slutar inte kroppen att producera spermier.  Vad får  du det i från? I synnerhet då det är skit lätt att ta reda på verklig fakta om hur en vasektomi går till.

De skär av röret, så at spermierna inte kan komma med när mannen skall spurta. Så män som steriliserar sig fortsätter att producee´rar spermier., faktiskt.
    Anonym (Okåt) skrev 2025-04-04 20:21:58 följande:
    I detta fall så säger sig min partner känna sig manligare och det hänger ihop säger han med att han är kåtare och sprutar mer sperma när han väl sprutar. 
    Jag ser inte denna manliga boost i detta han verkar tycka. Älskar honom fortfarande men han förändrades i mitt sätt att se på honom på något sätt och jag kan för mig själv känna en sån uppgivenhet att jag faktiskt gör det. 
    Det är inte alls han som har förändrat ditt sätt att se på honom. Det är du själv som har förändrat ditt sätt att se på honom. Så lägg skulden där den hör hemma, d.v.s, hos dig själv.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering