Inte lika kåt på min kille längre efter hans sterilisering
Jag som man själv hade känt mig omanlig om jag medvetet gick in för att göra mig själv steril och inte längre hade chans att befrukta en kvinna. Det är ju någonstans därför vi existerar.
Det har väl kanske med naturens gång att göra men jag tycker det är sexigt med en man som kan göra kvinnor gravida. Känslan för mig blir mer hingst liknande och hela samlivet ihop rent sexuellt får en djupare mening, har jag insett nu. Det är en känsla som inte är lätt att beskriva och sätta fingret på. Men innan steriliseringen så gillade jag hans sperma mer genuint i själen, medan nu är det bara en kladdig vätska som egentligen inte hade behövts finnas. Det låter så konstigt, jag är medveten om det men kan inte rå för att jag inte går igång lika mycket på hans nedre region längre efter ingreppet. Jag försöker hitta sett att tänka bort det på i akten men får anstränga mig för att vilja ta emot, och ge och njuta som innan han gjorde detta.
Ja han har gjort en vasektomi.
Med den logiken skulle ju en kvinna som äter P-piller vara osexig och okvinnlig också? Då har man ju ingen ägglossning.. Jag har förresten inte heller det nu eftersom jag ammar en 2 månader gammal bebis , hoppas det dröjer innan den kommer igång för jag vill inte bli gravid nu och slipper gärna mensen.
Jag tycker det känns som att du kanske ville bli gravid , inget fel med det men om han inte vill och dessutom inte kan nu är det bättre att lämna?
Hade jag varit helt 100 på att jag inte vill ha barn hade jag inte tyckt det var något fel att sambon var steriliserad men om jag hoppades litegrann hade det såklart känts som att det tog bort meningen med sexet lite. Så det känns som att det är där skon klämmer? Inte att han verkligen blir omanlig av det.. För ja som sagt då skulle ju en kvinna som använder preventivmedel vara okvinnlig och osexig också.. eller varför inte en gravid kvinna, en kvinna som ammar och inte har fått tillbaks ägglossning eller en kvinna efter klimakteriet? Eller bara när det är fel tid i månaden , då kan man ju inte heller bli gravid.