Förstörde min tjej
Har hon en allvarlig sjukdom ts, eller rör det sig om depression/ångest?
Om det är det sistnämnda så kan depression gjort att hon känns känslokall.
Jag är kvinna, men vet ingen sjukdom som skulle göra att jag inte vill att min man ska ta på mig under flera månader. Jag menar röra vid mig, inte ha sex!
Du måste ju kunna prata med henne, vare sig hon tycker det är kul eller inte. Om hon är riktigt sjuk borde hon berätta det för dig och förklara varför hon inte vill att du ska ta på henne. Jag pratar med min sambo om jag inte mår bra så att jag tex inte vill ha sex, men närhet vill jag oftast ha ändå ( om jag inte är magsjuk).
Jag tror inte sjukdom är orsak om hon inte velat att du ska ta på henne under så lång tid. Möjligen om hon har en väldigt allvarlig sjukdom och därför inte orkar/vill något. Hon måste ju ändå kunna prata med dig inte stänga dig helt ute.
Jättekonstigt att inte ens kunna diskutera efter du tagit upp det. Bara vara melankolisk och gråta. Det viktigaste är att hon kan ta en diskussion om vad hon faktiskt vill, för så där kommer ni ingen vart. Det är inte du som förstört din kvinna, det är hon som stängt dig ute.
Jag tycker det Tecum sa låter mest rimligt, att du sade sanningen hon inte vågat säga. Att hon vill avsluta men varit feg. Jag hoppas däremot att jag har fel.