TvillingmammaVästgöte skrev 2025-04-02 16:51:30 följande:
Jag vet att processen var helt olika för något år sen när mamma utsattes för detta. Om det nu är så att samma telemarketingbolag användes så hade de i alla fall helt olika processer för Socialdemokraternas lotteri och Postkodslotteriet. Postkodslotteriet hade en säkrare variant där man skulle bekräfta med sms. Denna metod gällde inte för Socialdemokraternas försäljning som gick helt på muntlig beställning och gjorde inte ens en inspelning. Hur jag vet detta? För att jag hjälper min mamma med allt ekonomiskt och utredde detta och ringde till Socialdemokraternas lotteri. Postkodlotteriet , dit behövde jag inte ringa för mamma klarade inte att SMS a. Jag såg meddelanden från dem i min mammas telefon.
Jag har full koll på detta, så uppenbarligen har inte du det.
De hade inga problem med att lura dementa ändå.
Varför tittar du inte på fakta istället, och som berättar att postkodslotteriet och såssarnas lotter skötte försäljningen.
Och vi vet att detta bolag gjorde saker som är fel.
Vi vet redan att detta bolag har dessa metoder mot dementa.
Men du skakar av dig detta som vad?
Att bara såssarnas lotteri är dåligt då och när bägge gör samma sak.
Det är så man vet om att de inte bryr sig ett jävla skit om spelaren och att det är bara agenda och inget annat.
För tänk om de hade menat allvar, då kanske vi inte hade haft alla dessa spelmissbrukare.
Dock nu vet vi att högerns pratande om lura kunder är bara en sak om det är såssarna.
Och det är vad man kalla hyckleri och pga av att man bara riktat in sig på en enda punkt och komiskt nog en aktör som är rätt liten i jämförelsen.
Är du också en sådan som anser att sila mygg och svälja elefanter är rätt väg att gå med spel.
Undrar då det också innebär att man bryr sig inte om spelaren alls, för varför denna särskiljning annars?(Komiskt nog är detta bolag bara toppen på isberget, men vi vet ju att lura spelaren inte är en sak längre, utan dom hemska såssarna är det som är 
Vilket berättar om du håller denna linjen att du inte bryr dig om spelaren ett endaste dugg.
Och vi vet att postkodslotteriet är ett problem också, men det vill du låtsas om en anekdot skulle berätta att det inte alls är så 

En sak som är intressant, det är att du pratar som du redan är djupt nere i kaninhålet och där viss fakta inte får existera.