Förstörde min tjej
För att göra en lång historia så kort som möjligt så har jag och min tjej förlovat oss. Vi gjorde det för lite mer än ett halvår år sen nu. Men efter nyår så började hon ändra sig. Helt plötsligt skulle vi inte flytta in tillsammans längre vi träffas nån gång i veckan för att göra nåtthon har inte på sig sin ring och man kan knappt ta på henne. Vi har inte sex mer än en gång i månaden.
Allt detta har gnagt på mig under denna period och nu det sista vet jag att hon blev sjuk och jag försökte verkligen hålla skenet uppe. Men idag så var jag nere jag var ledsen. Vi skulle ses och gå ut och grilla. Hon såg på mig att jag var ledsen och tvingade mig att berätta så jag gjorde det. Jag berättade att jag inte vet vad hon vill längre. Att det inte käns som att hon älskar mig. Hon svara att hon varit sjuk och jag sa att min känsla fanns där redan innan. Jag började gråta och sa att jag älskar henne jättemycket och att jag då var rädd att hon börja tappa känslor för mig. Att hon inte längre kanske vill gifta sig med mig.
Det knäckte henne jag såg tårar i hennes ögon hon vände sig om i soffan la sig under en filt och gömde sig. Somnade kort efterråt och jag kan inte ta på henne prata med henne hon är helt knäckt.
Vad ska jag göra? Har jag förstört allt? Hon är okontaktbar men levande hon svarar i alla fall inte mig. Förutom när jag tar på henne och väcker henne lite eller så och hon säger skarpt att jag inte får ta på henne.