Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ung & ska gifta dig! av TV-pr­o­dukti­o­n Efterlys­ning - media 922 0 TV-produktion söker unga blivande brudpar som vill få sin speciella dag dokumenterad.Är al... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
922
Fobiker tvångstankar och svåra allergier av amali­n Efterlys­ning - media 763 0 Hej! Vi på Titan Television letar efter dig eller någon du känner som lider av en fobi, tv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
763
Familjelivs app, hur hitta info? av Kajjs­a­n Efterlys­ning - media 643 0 Hej,När jag var gravid förra gången så laddade jag ner familjelivs app och skrev dagbok, o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
643
Vill du be om ursäkt till någon? av sofie­m­oller Efterlys­ning - media 876 0 Hej!Jag heter Sofie och jobbar med casting på produktionsbolaget STO-CPH. Vi producerar en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
876
Sök till Arga Snickaren av StoCp­h­produ­k­tion Efterlys­ning - media helena karlberg
Äldre 3 Jul 19:20
3,2k 2 Har du eller någon du känner kört fast i renoveringen? Sök då till Arga Snickaren så kansk... Efterlys­ning - media helen­a karlb­e­rg Äldre 3 Jul 19:20
2
3,2k
Känner du att du konsumerar/shoppar för mycket? av hello­m­atria­r­ch Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag och min forskargrupp gör en studie där vi vill ha deltagare som känner att de shoppar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Peppis stulen. av Carl E Lundb­o­rg Efterlys­ning - media viseversa
Äldre 25 Jun 16:12
1,3k 1 Liten dansk-/svensk gårdshund stulen på Myrorna Hornsgatan Södermalm den 31:a maj kl.17.45... Efterlys­ning - media visev­e­rsa Äldre 25 Jun 16:12
1
1,3k
GRAVID: Vad får du ut av Familjeliv? av LH13 Efterlys­ning - media LH13
Äldre 21 Jun 14:22
2,1k 1 I går publicerade Föräldrar & Barn en text där en barnmorska ger rådet att gravida inte sk... Efterlys­ning - media LH13 Äldre 21 Jun 14:22
1
2,1k
Fotografering för Ett barn blir till av Linda­F­orsel­l Efterlys­ning - media 1,6k 0 Hej! Mitt namn är Linda Forsell och jag är fotograf och journalist. Nu har jag fått den st... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
BLW - vill du dela med dig av dina erfarenheter i Vi Föräldrar? av Barnd­i­etist­e­n Efterlys­ning - media 1,9k 0 Hej!Jag har skrivit en artikel om BLW (baby led weaning) för tidningen Vi Föräldrar. Nu sö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Vill du skiljas, men stannar kvar? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media Talamus
Äldre 6 Jun 00:26
1,4k 1 Hej, jag söker dig som anonymt kan tänka dig att berätta om ett äktenskap du vill /fundera... Efterlys­ning - media Talam­u­s Äldre 6 Jun 00:26
1
1,4k
Gravidstudie - Göteborgs universitet av Gravi­d­studi­e­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Vi söker gravida deltagare till våra studier på Göteborgs universitet om kost och häl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Vill du skiljas, men stannar kvar? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag söker dig som anonymt vill berätta om ett äktenskap du egentligen vill lämna, men stan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Temperaturgatan Göteborg av Marak­i­73 Efterlys­ning - media Maraki73
Äldre 29 May 00:10
1,4k 1 Hej jag bodde på temperaturgatan 64 på 70- talet fram till 1980. Jag hade flera kompisar d... Efterlys­ning - media Marak­i­73 Äldre 29 May 00:10
1
1,4k
Enkätundersökning behöver hjälp av Stude­n­tenkä­t­123 Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej,Vi är en grupp på fyra studenter som läser Ekonomi. Vi ska göra en undersökning till e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Vuxna barn som bor hemma? av jimmi­e­lars Efterlys­ning - media 1,9k 0 Hallå! Jag söker familjer med ett vuxet barn (20-årsåldern) som bor hemma och inte kan fly... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Enkät om intresse för sammatlagning i ditt bostadsområde av Drömg­ö­tt Efterlys­ning - media Drömgött
Äldre 7 May 20:20
1,6k 1 Hej! Jag håller på med mitt projektarbete i min utbildning som hälsopedagog. Skulle vara g... Efterlys­ning - media Drömg­ö­tt Äldre 7 May 20:20
1
1,6k
Employer Branding & Young Professionals! av paola­R Efterlys­ning - media 1,8k 0 Hej alla goa på familjeliv.se! Vi är två tjejer från Handelshögskolan i Göteborg som just... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,8k
Barnmorskestudent intervjustudie av bmstu­d­2016 Efterlys­ning - media Malin79
Äldre 4 May 09:52
1,5k 3 Hej!Jag är en legitimerad sjuksköterska och barnmorskestudent som skriver min magisterupps... Efterlys­ning - media Malin­7­9 Äldre 4 May 09:52
3
1,5k