Inlägg från: calcioaddict |Visa alla inlägg
  • calcioaddict

Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?

Jag var kanske 19 år och sov över hos min kille sedan ett par månader tillbaka. Vi hade varit ute och festat och var väl inte alltför nyktra när vi gick och la oss. Jag vaknade tidigt av att det luktade...BAJS! Försiktigt vände jag mig om för att se vad som hänt. Killen låg längst in mot väggen, och det var brunt klet mot väggen. Då fattade jag att det var han som hade bajsat på sig!!! Jag blev otroligt generad å hans vägnar, men jag ville inte avslöja att jag hade märkt nåt. Försiktigt vek jag undan täcket för att inte få nåt bajs på mig. Sen låtsades jag sov när han vaknade. Hörde då att han förtvivlat rafsade ihop täcket och försökte tvätta bort allt. Efter den händelsen kunde jag inte tända på honom mer och det tog slut efter några dagar! Stackars kille!

• calcioaddict

Nirnaeth: Otroligt roligt! Jag kan inte komma på något så här på rak arm, men jag vet att jag någon gång i min ungdom också hamnat i nån liknande situation där binda eller tampong stoppats undan i nöd! Fast inte så här jobbigt tror jag!

Svar på tråden Inte för er med klena nerver: Vad är det äckligaste ni gjort?