• Anonym

en ny tråd för oss som fått missfall

Jag var på ett VUL den 26/7 och då såg dom ett hjärta som ticka.
    Jag var inne pga blod när jag torkade mig en gång.
    Idag hade jag återbesök...och då såg dom inget hjärta.
    Jag har inte blödit eller nåt...Tycker det känns skumt!
    Har ni blödit?

• Anonym

Hej på er!
    Vill börja med att ge alla som behöver en styrkekram!

Jag undrar ifall ni vill svara på en fråga jag har.
    Jag är/var? i vecka 9 och i förrgår eftermiddag började jag blöda. Jag blödde ungefär som en mens på kvällen och fram till förmiddagen dagen efter. Sen blev det inget mer.

Ringde MVC (innan jag slutat böda så tvärt som jag sen gjorde) som sa att det nog var ett MF och att jag skulle avvakta.

Min fråga: Tror ni att det är ett missfall som är i antågande längre fram här i dagarna? (Med andra ord om någon känner igen sig i detta...)

Vore jättetacksam för svar!

• Anonym

Kan tillägga att jag inte haft någon smärta.

• Anonym

Ipomea: Med kolla upp menar du att ringa tillbaka och be att få ett VUL eller?

• Anonym

Hej igen! Nu är jag här som anonym igen (se ovan).
    Inget har ännu hänt efter min blödning för ca 1 1/2 vecka sedan. Det kom lite blod på papperet en dag och sedan lite brunt men inget annat...

Pratade med MVC igen och alternativet var att sitta och åka in till Gynakuten på Danderyd (ett antal mil härifrån...) och vänta tills någon hade tid. Annars kunde jag vänta till inskrivningen nästa vecka och då få en läkartid för VUL på min MVC-mottagning. Valde det sista alternativet. Så nu väntar jag till på torsdag då jag ska på inskrivning och få läkartid.

Tack för era svar!

• Anonym

En fråga från mig igen: Hur har ni blödit? Jag har blödit en mensmängd några timmar för snart två veckor sedan sen har jag gått och småblödit (pyttelite) nån dag till och från. Har alla som fått missfall fått klumpar? Jag går och väntar på att det ska sätta igång liksom...

Har inskrivningtid på torsdag fast det känns ju jättefåningt att komma dit och ta upp deras tid... Kan visserligen få läkartiden jag nämnde ovan men det verkar ju jättekonstingt om jag är gravid fortfarande om jag blödit så här. Ska jag ringa och höra med dem tycker ni?

• Anonym

Jag var i vecka 10 när det började blöda. Jag ringde och de enda alternativen är att åka in akut eller snällt vänta på inskrivning och då få en läkartid... Har redan ringt och kollat med dem...

• Anonym

Hej på er!
    Vill börja med att ge er alla en stor styrkekram!

Jag tänkte passa på att fråga er en "detaljfråga" om man säger så. Jag har redan startat en tråd där jag inte fått så många svar så ni kan väl klicka in på den ifall ni vill hjälpa mig att stilla mina funderingar.

www.familjeliv.se/Forum-4-47/m12915993.html

Tack på förhand!

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall