• Viran75

en ny tråd för oss som fått missfall

Jag tittar in i denna tråd och ville berätta att jag fick missfall igår... Eller det började blöda och göra ont i onsdags, men igår så tror jag att allt kom ut! Det var många stoora klumpar och idag på morgonen så blöder det bara lite grann och gör inte så ont.
    Fick konstaterat i onsdags morse att fostret dött i vecka 7 och jag skulle gå in i vecka 11 nu i helgen.

Jag mår faktiskt bra.. Jag grät en massa igår, men det var mest för att det gjorde så j---a ont! Fostret var ju inte friskt så jag är glad över att kroppen sätter in och stöter bort det som är sjukt.
    När kroppen kommit igång igen så får man försöka igen...

Kramar till er andra!!

• Viran75

delfin 79: Tack så mycket! Det värmde... Är ju fortfarande lite skakis, det händer ju fortfarande litegrann... Har börjat blöda lite igen och göra ont. Men det går väl över snart!

• Viran75

sassa85: för mig är det bara några dagar sen mitt missfall. Fick ett ma, och nu kom det ut. Vi ska börja bebisverkstaden så fort kroppen är återställd.
    När ska du börja i bebisverkstaden med din respektive då?

• Viran75

Boogiegirl:
    Känner med dig! Exakt det som hände dig, hände mig i torsdags... Precis likadant... Igår kom en till jätteklump, men efter det har det inte kommit något blod alls!! Ska på efterkontroll imorgon, så får vi se.... Men jag tror att allt är borta.
    Kramar till dig!

• Viran75

Allt mitt har kommit ut nu.... Grav.symptomen försvann i helgen som var, några dagar efter missfallet. Längtar oxå efter att få plussa igen!

• Viran75

Snart ska vi åka och lämna barnen på dagis, sen ska vi åka till Huddinge på efterkontroll. Ska verkligen bli spännande att få se om allt kommit ut! Tror att det har det, för nu har det inte kommit nåt blod på 2 dagar....
    Sen är det bara att kämpa och längta efter det där plusset igen!
    Kram på er alla!

• Viran75

delfin79:
    Det gick superbra idag!!
    Allt såg jättefint ut, alldeles tomt och bra! Nu var det bara att invänta nästa mens och försöka igen, sa hon....
    Och chansen att jag skulle få missfall igen var väldigt liten....

Känns jättebra och nu längtar vi såå!!

• Viran75
    Jag kommer INTE vänta på nästa mens! Vi kör igång direkt nu eftersom jag ändå inte blöder längre..
    Om kroppen är redo så blir man ju gravid igen...
    Kramar
  • Viran75

Ingen mens här ännu... 33 dagar efter missfall. Är väl bara att vänta och vänta lite till.. *suck*

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall