Inlägg från: MammaMia8 |Visa alla inlägg
  • MammaMia8

en ny tråd för oss som fått missfall

Hej! Jag har varit på akuten idag och fått bekräftat att blödningarna jag har är ett missfall. Nu sitter jag och gråter och gråter. Hur orkar man ta sig igenom en sån här sak? Jag känner mig helt förstörd.

• MammaMia8

Limas: Det känns skönt att ha någon att prata med som har varit i samma situation.

• MammaMia8

Tack för alla kramar!

Nu har mitt Pytte kommit ut. Äckelvarning. Är du känslig så fortsätt INTE läsa nu.
    Igår kväll kände jag att det blev alldeles varmt i trosorna. När jag sprang till toan så jag att det kom rosafärgat vatten. Jag antar att det var fostervattnet. Det började värka vansinnigt i magen och en stund senare kom en stor slemmig blodklump (lika stor som ett äpple ungefär) Huuuu *ryser* Jag hoppas att ingen ska behöva uppleva en sådan sak. Under natten blödde jag mängder. Jag hade en tjock nattbinda, men den blödde jag igenom. Jag hade varit förutseende nog att lägga handukar i sängen för att det inte skulle läcka, men dem blödde jag också igenom. Det rann så pass mycket att jag blödde igenom bäddmadrassen. På fredag ska jag på efterkontroll på Gyn. Det var meningen att de skulle ta ut Pytte då, men det verkar som att det inte behövs *gråter förtvivlat*

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall