• jamis

en ny tråd för oss som fått missfall

Det stämmer så väl. Jag förlorade mitt barn i fredags. Jag var i vecka 9, och såg säcken komma ut. Det var fruktansvärt samtidigt så kunde jag och min man säga farväl till vårt efterlängtade barn. Vi hade väntat och längtat i 14 långa månader för att få detta barn. Nu hoppas jag att lyckan kommer till mig igen...

• jamis

Någon här som har Hypotyreos? Jag såg idag i min journal att jag har högt antal TPOantikroppar och att det kan öka risken för MF. Någon som vet nåt om det?

• jamis

Limas och Braxton: nej, bra mår vi nog inte. Iaf inte jag. Jag träffade en läkare på kliniken som jag gjort utredning på och kunde inte säga ett ord, bara grät och blev arg på honom. Jag klarar inte att vara själv utan har någon hos mig här hela tiden så att jag kan prata om det som hänt. Det är jättejobbigt när jag inser att jag inte har nåt i magen, jag vill klappa den som jag gjorde förut Det är verkligen tomt, men ibland orkar jag inte tänka på det för jag orkar inte känna smärtan...

• jamis

Limas: fick ni kolla uppe det nu? Hur många missfall har du haft? Visst kan man göra nåt åt det?

• jamis

min läkare sa att det finnsen minimalt ökad risk för mf om man blir gravid direkt efter mf. Då hade vi redan hunnit försöka så vi får se om 2 veckor om det tagot sig

• jamis

gizmolarson: stor kram

Janken: jag känner oxå så. jag tänker på vilken vecka jag skulle varit i och hur härligt det va att vara gravid... du är inte konstig!!

• jamis

Sassa85: jag var oxå med i BF Mars. hade BF 16 mars, men jag har tagit bort den tråden från mina favoriter och går inte in där mer. det gör bara för ont...

Har börjat skolan nu, men kan inte läsa eller få in nåt öht Är bara så ledsen och less... funderar på att ta studieuppehåll...

• jamis

Ebbelina: Klart att ni kan sörja ert förlorade barn! För er var det ett barn och så kommer det alltid att vara!

Stor kram till dig och Blåbär!

• jamis

sassa85: du menar att vi gör en lista här? jag lägger till lite mer info

sassa85 mf v 8
    jam MF v9 (8+0) 3/8, BIM 1-4/9

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall