Inlägg från: frkannelie |Visa alla inlägg
  • frkannelie

en ny tråd för oss som fått missfall

Hej! Hittade en tråd där fler känner som jag.....
    Är ganska tom i huvet just nu....men som "jam" skriver så har jag oxå tagit bort BF Mars-tråden. Känns bara för jobbigt att gå in där o läsa hur glada alla är...
    Kramizz till alla som är inne på den här tråden

• frkannelie

jag tror att vi lär nog vänta lite.....vill absolut inte gå igenom samma sak igen. Dom på kvinnokliniken sa att det är större chans att få MF igen om man försöker direkt.

• frkannelie

Jag tycker det är sorgligt att det är så många här...men samtidigt skönt att kunna visa sina känslor o veta att det är nån som exakt vet hur jag känner.....

• frkannelie

Efter era missfall..... vad har erat hb legat på???

• frkannelie

Om du har järnbrist mäter dom det i hb. Hittade på en sida att kvinnor ska ligga mellan 120-160. Direkt efter missfallet låg jag på 125 och nu efter 5 dagar låg jag på 111. Men dom tog även prov på järndepån, för hon trodde att jag hade tömt den.

• frkannelie

Hb = hemoglobinvärdet
    Många måste äta järntabletter när dom är gravida för järnvärdet i kroppen sjunker ordentligt. Även vid mf så kan det behövas...det beror på hur mycke du har blött.

• frkannelie

Jag fick 2 st cytotec på kk. Sen fick jag ligga kvar o vila en timme men det var bara för att jag höll på att svimma. Jag tyckte inte det kändes nåt annorlunda. Fick även nån värktablett o ipren.

• frkannelie

skickar styrkekramar till "tom"

• frkannelie

Än fast alla här har det jobbigt eller har haft det jobbigt, på ett eller annat sätt, så önskar jag er en riktigt skön helg!!
    Kramizz

• frkannelie

Idag är det 12 dagar sen jag fick mf. Slutade blöda för 8 dagar sen. Inatt har jag haft jätteont i (vad jag tror) ena äggledaren. Idag kommer det lite bruna flytningar o några pyttesmå klumpar. Kan det vara resterna som kommer eller ägglossing eller vad är det???

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall