• Zebra71

en ny tråd för oss som fått missfall

Hej, här kommer en till som tyvärr också förlorat sitt pyre... Fick missfall i tisdags och var då i vecka 9(Bf 30 mars).

På fredagen var vi på vul och då såg allt helt ok ut och påmåndagen började jag blöda...att det kan gå från total lycka till katastrof på ett par dagar!

• Zebra71

Jag lägger väl in mig jag oxå

Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11

Tycker mig jag ana ett mönster...undrar om det är just vid den perioden(8+ )som det händer något avgörande...?

Jag hade också en liten fråga ang. skrapning, när/varför gör man det? Jag var på HS när jag fick mf och läkaren sa ingenting om det. Min barnmorska bokade bara av inskrivningstiden och sa att "vi ses väl igen..."
    Är det nån som vet, ska jag boka en egen tid eller?

• Zebra71

Godmorgon allihop!
    Har äntligen, äntligen slutat blöda...det tog två veckor med monsterblödningar den här gången...*suck*
    Såg att många börjat bebisverkstaden igen och här ska det också sättas igång
    När jag fick mitt förra missfall så blev min son till direkt utan mens mellan och han är en frisk och glad 2-åring så jag vet att det är möjligt...:)

Jag hann få kallelse till ul och till nupp den här gången, och satt och läste igenom för skojs skull...det stod att det här var min 3:e graviditet...kändes skumt men så var det ju!
    Jag är iallafall redo för min 4:e graviditet NU!!!

• Zebra71

Barney05: jag blödde också jättelite i början, det typ kom bara när man var på toa och torkade sig ...tills det mesta kom ut, då blödde jag rejält i ca tre dagar...sen återgick det till jättelite och så har det varit till några dagar sedan. Det är nog himla individuellt men så var det för mig iallafall

• Zebra71

Halloj allihopa! Det har inte varit så mycket aktivitet på senaste tiden...antar att alla är i bebisverkstan

Är så nyfiken på om någon av oss plussat ännu?
    Själv går jag och väntar på BIM den 26:e ungefär, hur tidigt tror ni att man vågar testa? har känt lukter väldigt starkt under ett par dagar, undrar om det kan vara ett symptom...??

• Zebra71

Hmm...det var inget tecken...mensen kom nu..
    Känns ändå skönt att kroppen kommit igån igen!

Jaja det är bara att "spotta i nävarna" det finns ju tråkigare saker att göra...än att försöka göra bebisar ))

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall