en ny tråd för oss som fått missfall
sassa85 MF v 9 (8+5)
jam MF v9 (8+0) 3/8, BIM 1-4/9
sassa85 MF v 9 (8+5)
jam MF v9 (8+0) 3/8, BIM 1-4/9
he he det blir många ändringar*ler*
Ska inte ändra mer....hehe...
hej på er ...
Hur har ni det?
Fick min 1 mens nu efter missfallet..så det kännsskönt att allt har kommit igång nu som det ska.
Hej hej .... Sig Beklagar ditt missfall.
svar till:jam...vi har inte startat BB verkstan ännu, ville vänta ut en mens innan vi försökte igen.
Nu har jag haft en mens, så vi får se om vi försöker eller vänta en mens till.
Kram!
hej tjejer, hur är det med er?
Kram sassa!
*kramar om er*
Ebbeloina,,vad kul att den kom nu...
jag var inne på akuten igår...bildar cystor..så spricker dom och det gör ont....Kram!
Hej...cystor kan vara farligt om dom växer.
Jag opererades för 4¨år sedan.
Då var cystan stor som ett bebishuvud och hade snurrat sig 2 varv runt äggstocken.
hej på er...hur är det med er?
gjorde ett grav test idag för att mensen är försenad men det var inget plus...man vill ju bli gravid snart igen ...fick mittmf i juli...
Widoo:vad jobbigt för dig..
Min mens har inte kommit idag heller....jag har haft en mens efter missfallet...hade förra mensen det 2 september..så det är ett tag sedan...konstigt...gjorde ett grav test igår..och det borde ju visats i så fall tycker man...kram!
håller tummarna för er, min mens är 1 vecka försenad...jag har haft 1 mens efter mf...
om jag inte är gravid...varför kan du mensen vara 1 vecka försenad?
ska ringa till barnmoskan i morgon....få se vad dom säger...det är ju 1 vecka sedan jag gjorde att grav test..så vi får se....
kramissar till er!
hej på er!!!!
jag mår inte så bra psykiskt , inte fysikt heller för den delen...
har så ont på höger äggstock men dom kan inte hitta nått....jag jämt med ständig feber...fattar inte detta....
kram på er!!!