Inlägg från: delfin 79 |Visa alla inlägg
  • delfin 79

en ny tråd för oss som fått missfall

Sänder massor med styrkekramar till dig Boogiegirl!!

• delfin 79

Här är en till som vill plussa snart
    Kram till er alla!!

• delfin 79

Limas och Janken: Jag förstår hur ni känner! Jag kunde inte heller glädjas riktigt andra gången jag blev gravid! Tanken om att få ett missfall till fanns där hela tiden! Jobbigt!
    Nu vill jag inget mer än att bara få ett plus på stickan igen! Men oron om att det kommer ta lång tid innan jag plussar igen finns med mig hela tiden! Trots att kroppen har kommit igång igen!
    Lycka till tjejer!
    KRAM

• delfin 79

Viran75: Vad skönt att höra
    Då önskar jag er lycka till

• delfin 79

Beach: Beklagar! Lycka till med beisverkstan.

Jag har redan haft en mens sedan sista missfallet. Har BIM igen den 26/8, så vi får se vad som händer. Man har ju myst en del

• delfin 79

Lägger in mig oxå

Zebra71 mf v 9 (8+2)
    Viran75 mf v 9 (8+4)
    sassa85 mf v 9 (8+5)
    jam MF 3/8, v9 (8+0), BIM 1-4/9
    small talk MA v.11
    Janken mf v.9
    Ina 67 mf v 13
    Ebbelina, MA v 11 (10+5)
    delfin79 MF v.6 och v.9

• delfin 79

sassa85: Vad skönt för dig!
    Allt är bra med mig! Har haft två menstrationer sedan mitt sista missfall. Nu börjar bebisverkstan igen

• delfin 79

jam: Det är alltid trist när mensen är på G. Man vill ju vara gravid så fort som möjligt igen. Men för mig kändes det bäst att den fick komma igång först så att kroppen hann äterhämta sig. Efter mitt första missfall väntade vi en mens, sen försökte vi. Vi har gjort likadant nu efter det sista missfallet, fast denna gången har vi låtit det gå två menstartioner. (Vi sätter igång bebisverkstan denna månaden igen!) Det är också lättare att räkna ut graviditetstiden om man väntar tills kroppen har återhämtat sig.
    Mitt råd är att vänta. Lycka till *Kram*

• delfin 79

Limas: Lycka till!!

jam: Tack så mycket Kan tänka mig att det är trist när man har försökt så länge! Men jag önskar er all lycka till i framtiden. Berätta gärna hur det går för er.

rottisRhino: Beklagar!! Sänder massor med styrkekramar till dig....

Svar på tråden en ny tråd för oss som fått missfall