• Tesie

Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?

TS!

Hejsan, jag vet vad du pratar om. När min son var 3 år gick jag på knäna, jag hade då gått upp varje natt mellan 8-15 gånger, testat ALLA kurer som överhuvudtaget går. När jag fick magkatarr, tappade minnet o somnade bara jag stod still så gick det inte lägre.

Antonias mamma, SHN kuren fungerar INTE på alla barn. Hur kan du tro att TS inte testat det ordentligt?

TS IGEN: min son har nu i ett års tid ätit Theralen, det är även det ett lugnande och ångest dämpande medel. Det gör att vi klarar av vardagen igen. Han har aldrig lidit av sin sömnbrist, han var pigg o aktiv fast han sov dåligt.

Idag vaknar han bara 2 gånger per natt, och sover lugnare!

Man måste som förälder få sova, man är ingen superhjälte som orkar allt, det fungerar inte så!
    Det är som en tortyr!

Ha det bra, har du frågor så är det bara att fråga!

Lycka till och hoppas ni nu får sova! / Tesie

• Tesie

Ängeln 25, vilken sov medicin har ni nu? O vilka har ni testat?

• Tesie

Antonias mamma, oj vad du verkar vara arg!

Jag vet att man genomför den, jag har själv genomfört den på min son, jag har boken, jag har mailat med AW i egen hög person.

Jag har inte gnällt ett enda dugg, bara ifrågasatt varför du tror hon inte genomfört kuren ordentligt när hon sagt att hon provat allt som bara går att prova.

Och att hon skrev att hon inte ville testa fler kurer och trams!

Så nu kan du lugna ner dig lite, för jag har inte sagt ett enda dugg elakt!

Svar på tråden Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?