Inlägg från: antonias mamma |Visa alla inlägg
  • antonias mamma

Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?

TS: Du skriver att ni försökt med AW:s metod. Kan du förklara närmare? Har ni alltså på fullaste allvar försökt genomföra SHN men misslyckats? Har du tagit hjälp av hennes forum?

I så fall vill jag råda er att vända er till någon av de diplomerade SHN-kurarna som finns i olika delar av landet. Här är en kontaktlista till dem:

www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php

Kanske någon av dem kunde komma hem till er och göra ett sista försök?! Jag förstår om DITT hopp är ute - men nog vore det ju såååå mycket bättre för er son om det skulle lyckas. Medicin är ju som sagt det allra, absolut sista alternativet.

• antonias mamma

Tesie - det är enkelt: För att jag inte känner henne och inte vet i vilken grad hon försökt - vilket jag ju också bad henne precisera!!! Så vitt jag ser så skrev jag väl aldrig att hon inte försökt tillräckligt??? Vad ska du gnälla om sånt för??? Fan vad ONÖDIGT!!!

För övrigt så "testar" man inte utan genomför kuren. Som ju heter SHN och inget annat. Om det nu var hårklyveri det skulle sysslas med här - vilket JAG inte trodde...

Lycka till TS hur ni än gör!

Svar på tråden Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?