Inlägg från: ängeln 25 |Visa alla inlägg
  • ängeln 25

Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?

Jag har en dotter som är 1år nu och vi är inne på våran 3 lugnande medicin... Kan säga att jag är så less på dem för ingen funkar som dem ska... Den sista som hon har nu är tydligen den sista dem ger ut till barn och den ska vara bra och väldigt stark men sover hon NEJ... Hon vaknar ca 4g/natten och kan lätt vara vaken några timmar om hon vill...

Är skittrist för jag har testat det mesta och vet snart inte vad jag ska göra...

Hoppas den funkar för er och att h*n sover hela nätter från och med nu...

• ängeln 25

Tesie: vi ger henne theralen nu och enligt våran barnläkare så är det sista utvägen...

• ängeln 25

Tesie: kommer tyvärr inte ihåg namnet på dem andra.. Är så j*a glömsk

• ängeln 25

Tesie: tavegyl var en av dem som vi fick... Är så stolt att jag kom på det

• ängeln 25

Gud så skönt för er ....Hoppas det håller i sig och att ni sen efter ett tag kan sluta med medincinen och han sover ändå...

• ängeln 25

Ni som har testat Theralen.. Hur mycket ger ni och vid vilken ålder?? Vi ger 7droppar till våran 1åring och hon sover inte bra ändå.. Vet inte om vi ska sluta eller testa vidare? Nån med tips??

• ängeln 25

Tröttmor: Vi får ingen förklaring mer än att det är så vissa barn är... Dem har gjort tester och tagit blod och urin prov men ingen fel så vad det är som gör våran dotter så det vet bara hon...

Svar på tråden Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?