Nu har min lilla kille fått sömnmedel utskrivet... Nån som har erfarenhet av det?
fenomena: ÅHHHHHHHH vad jag känner igen mig!! Det är banne mig inte BARA låta barnet vara vaket, för fy vad de lider av sin sömnbrist!! Vi har i omgångar haft problem med vår dotters sömn, och fram till dess att hon fick en lillebror så har vi orkat med det, då vi har haft möjlighet att fokusera på bara henne. Nu har vi en 2-månaders att dela tiden - och orken - med...
Det är nåt så fruktansvärt jobbigt att inte veta hur man ska få sitt barn att vilja sova och framför allt varva ner!! Jag är dock helt emot 5MM och AW, så att prova det kommer inte på fråga. Så vi drar ett tungt lass... Nu har det varit total kaos i snart 2 månader, och vi analyserar ofta vad hon gillar, inte gillar, varvar upp resp varvar ner av... Och om drygt en vecka ska vi se till att gå in mer aktivt för att se om och hur vi kan hjälpa henne att förstå att sova inte är farligt.
Hoppas verkligen att medicinen funkar för er, för det är jobbigt på alla sätt och vis att se sitt barn lida av sin sömnbrist!