• Anonym (Hjälp?)

Blivit drogad?

Jag måste få hjälp,i lördags var jag på kryssning och tror att jag blev drogad.
    Det sista jag minns är att jag är på discot och har då druckit 4 öl,nästkommande sex timmar är helt svarta och sedan vaknar jag upp i min hytt kl 7.Minns absolut ingenting.Har inte kunnat äta ordentligt sedan dess och är illamående.Någon som har erfarenhet?Hjälp!

• Svar på tråden Blivit drogad?
  • Sheyla

Jag blev drogad av en dejt en gång. Dock inte så kraftigt som du verkar ha blivit. Jag blev väääldigt sömnig efter 2 glas vin och någon stans i bakhuvudet sa mig mitt vett och sans att det här är inte bra. Åk HEM! EFter spyende i diverse papperskorgar på centralen kom jag undan med blotta förskräckelsen.
    Det är läskigt! Vad säger dina vänner? Har de sett något?

• Anonym (Hjälp?)

Hur mådde du fysiskt efteråt?
    De jag åkte med hade nog fullt upp att hålla koll på sig själva tyvärr,de har inte sätt något som kan vara till hjälp.

• JJbebe

Jag tycker att du ska gå till en mottagning och ta prover kanske finns det spår av drogen kvar, så de och du vet vad du blev drogad av. Och gör en anmälan till polisen.

• Sheyla

Det var en rejäl bakfylla efteråt. Var trött och slö hela dagen efter har jag för mig.

Jag hoppas att du inte råkat ut för något utan att du "bara" blev drogad!
    *kram*

• Anonym (Hjälp?)

Jo jag ringde drogupplysningen och hörde men de tror att det är för sent att drogtesta,därför skriver jag här och hoppas på att någon kanske känner igen något.

• Anonym (Hjälp?)

Kändes inte som vanlig bakfylla utan var mest som i en dimma,så j-a obehagligt detta!!

• JJbebe

Ok. bra att du ringde dem. Lycka till. jag kan tyvärr inte hjälpa dej på annat sätt.

• Anonym (Jag med)

Jag TROR, är inte säker, på att jag blev drogad när jag var på Rhodos 2004. Jag hade inte druckit mycket alls när jag tog emot en drink från en kille. Efter det blev jag JÄTTEFULL på ett konstigt sätt. Dock var jag inte helt borta som du. Dagen efter mådde jag dåligt, som en baksmälla fast en miljon gånger värre.

Hur som helst, läskigt var det.

Läskigt att du inte minns något!!!

• Anonym (sannna)

var ute med jobbet..skulle bara gå på toa och mina kompisar skulle kolla min dricka...det var den första jag drack dessutom...

sen är det  bara svart...fått höra i efterhand att när jag började vackla runt så hade det kommit fram en kille som sa att han skulle hjälpa mig hem, då hade dom reagerat och ordnade så jag kom hem, en arbetskollega följde med mig hem till min man och förklarade  hur det låg till...

kan inte förstå hur en människa kan göra något sådant mot en annan....

jag hade en otrolig tur denna gången att jag hade så ga arbetskompisar runt mig som insåg vad som hände..och hjålpte mig.
    Företaget ordnade så jag fick prata med psykolog underbara arbeskollegor.

• eilenna78

Har också blivit drogad en gång... Som tur e var jag inte så pass berusad ännu så jag insåg ganska snabbt att ngt var fel. Jag ringde till min killkompis som jobbar på polisens ravekommision. Han bad mig ge telefonen till närmsta vakt och han instruerade honom i telefonen att inte släppa mig med blicken och hjälpa mig till den taxi som beställdes till sjukhuset jag hamnade på.
    Jag hade fått i mig "våldtäktsdrogen" Rohypnol och totalslocknade också som du tills dagen efter. Jag vaknade däremot upp på sjukhuset, tack och lov.
    Misstänker att det var en liknande drog du kan ha fått i dig.
    Stackare...

Svar på tråden Blivit drogad?