Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Coenraads: välkommen in i gänget.
    ang. sport o flyg: det är valfritt att få igång annat, här snackar vi fritt om allt. Sen att intresset just nu handlar mycket om ovanstående. Kör hårt.
    Swartling: har kollat runt lite på priser och Hob... är billigast. Funderar starkt på att inhandla ett. Plus ett x:ra acc. För f.. Swartling, det är ju Bf om 1h och 49min. Hur mår gumman? Börjar det blir nervigt? Håll oss underrättade.
    Pappa Elvkvist: välkommen på bandyn, där vi gubbar försöker att röra på fläsket och ha det riktigt roligt.

• Wedde

Morn gubbs. Jag är absolut med på en ölkväll med "tilltugg".
    Ska vi snacka musik så ska det erkännas att jag spelade bas och elgura för 100 år sen , mest Rolling Stones. Köpte mig en sån där elektrisk skräpgura för ett tag sen, tänkte försöka komma igång o lira men husrenoveringen tar alla tid. Men den står där o väntar. Det jag lyssnar på just nu är Rammstein, Nightwish blandat med lite Mike Oldfield och Enigma. Ibland kan jag få nostalgitrippar och då flödar Pink Floyd o Queen ut ur högtalarna.
    Ska kolla med Tess hur schemat ser ut den 24.
    Återkommer; frukost + brödbak.

• Wedde

Swartling: Jag satsar nog på en Honey Bee King, tror jag. Ang. den ev. födseln, får ni inte tag på någon: RING mig, jag är ute hos er på en kvart.
    Nu ska vi iväg till en kompis till Tess på en fika.
    Återkommer.

• Wedde

God morgon.
    Iggy: modellen jag har är också en "strata", men jag måste byta strängar på den. Stämmer av sig hela tiden.Ska försöka ge mig tid till att börja spela igen.
    NiklasG: Låter som en underbar helg, fy f... va kallt, 5 gr. Men är det så bra med promille i kroppen när man dyker?? kommer ihåg hur man kände sig när man gick från krogen direkt till morgonträningen (simning)uurrrrrk.

• Wedde

Swartling: ingen resa än?? Vad läser jag, funderar du på att sluta på Fudji?
    Natten har varit lite jobbig, lilla Lima börjar vara mer o mer vaken och inatt tyckte hon att tiden var perfekt för en konversation med mor o far. Vad hon låter o vilket temperament damen har (från sin mor, ), ville absolut inte sova. Somnade efter ett par besök på Arla´s mjölkcisterner.
    Ha det så gött, återkommer senare under dagen.

• Wedde

NiklasG: Klart att det är flygning nu på lördag. Flygningen gick bra, har äntligen fått rätt COG, (center of gravity).Har du tinat upp nu? Även om ni dyker med torrdräkter måste det väl ändå vara kallt? Brrr och ni gör det frivilligt. Är det någon sikt så här års, fast det kanske är bättre.
    Nu ska hunden och Lima rastas. Återkommer.

• Wedde

Swartling: färdknäppen, färdknäppen.
    Jag är med på bowling o öl på lördag, men det blir en kort stund för mig.

Innebandy tisdag match mot Assa Stenman

1.patrik
    2.teller
    3.wedde

vi kör vår egen bandy på fredag, eller? mina vader känns så där efter förra fredagen, lite lagom ömma o stela.

• Wedde

Swartling: är det inte dags snart. Visst är det för jävligt att vänta, jag blev väldigt stressad men när det väl var time så blev jag lugn.
    Hur många är sugna på bandy imorgon?

• Wedde

Innebandy 23/3:

Wedde+ ev. några till
    Swartling ?????Bf

• Wedde

Krya på dig Niklas, ta ett litet glas av den gudomliga drycken "L" så kanske det hjälper.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2