Inlägg från: teller |Visa alla inlägg
  • teller

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hallå grabbar !!

Vad sägs om att gå ut och ta en öl något veckoslut ?? Är det intressant eller ??
    Alla på tråden är ju inte intresserade av sport och flyg. Vore kul att träffa även Er som inte är med på bandyn och flyger plan.... Har ni något förslag på vad vi kan hitta på för att locka med Er ???

Bra swartling att du tog tag i och bildade en ny tråd , vi får ju inte förlora varandra....

// Teller

• teller

innebandy tisdag match mot assa stenman

1.patrik
    2.teller

* * * * *
  • teller
    Innebandy 23/3:

Wedde+ ev. några till
    Swartling ?????Bf
    Teller

De som var med förra veckan på innebandyn , är inte de sugna denna vecka ??
    Jag tyckte det verkade som att de var sugna iallafall....
    Mannen med det fruktade skottet....
  • teller

Är det någon av Er som har den där minihelikoptern som de har på hobbex och teknikmagasinet ??
    Silverlit Picopter/PicooZ heter den visst...

"Här presenterar vi marknadens minsta och mest populära helikopter. Flyger fantastiskt bra inomhus och går även att flyga på mycket små utrymmen. Vänsterspaken på radion är för gasen och högerspaken styr du med. 3 stycken vikter medföljer för att justera hur just din helikopter ska bete sig i luften. Modellen har inbyggt Li-Pol batteri som laddas från sändaren. Längd 165 mm. Flygtid/laddning ca. 5 min. Flygvikt 10 gram. "

Funderar på att köpa en...

* * * * *
  • teller
    Pappa Elvkvist : Visst , jag ställer upp. Jag skickar mitt Msn till dig då , så skapar du en lista...

Köpte en sådan där minihelikopter. Flög lite i barnrummet , eller flög och flög....
    Jag satt mest i väggen....Skrikandes
  • teller

Grattis Swartling o Amswart till dottern

• teller

Tjenare !!

Hur har ni det i sommarvärmen ??
    Härligt promenadväder. Vi funderar på att ta en promenad till Tunapark idag.
    Skönt att komma ut och Elsa sover så mycket bättre ute i sin nya vagn.

Ha en trevlig första april....

NiklasG
    Jag tycker det låter som en jättebra idé att vi träffas alla mammor och pappor och hittar på något tillsammans. Kan du inte ta kontakt med mammagruppen och höra om intresse finns ??

Idag tog Elsa sina första stapplande steg......
  • teller
    Innebandy lista fredagen den 13 kl. 19.00-21.00

1. Patrik
    2. Niklas
    3. Fredrik

Hur många måste vi vara för att spela ???
Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2