Inlägg från: Sam79 |Visa alla inlägg
  • Sam79

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

Hej mitt namn är Sam och jag är pappa till Tindra 9 månader. Jag har precis flyttat till Eskilstuna och känner ingen. Jag är just nu pappaledig och jag skulle gärna vilja vara med i eran pappagrupp. Har tyvärr ingen internet förtillfället men kollar in den här sidan så ofta jag kan än då. Skulle gärna hitta på saker på vardagarna om det är ngt som är intresserad och är också pappaledig.

• Sam79

Hej på er igen. Har hittat en data, får igång internet nästa vecka...säger de i alla fall.

Iggy 82:a: Innebandy! Var målvakt i stockholm innan jag flyttade hit och letar efter ett nytt lag...det är bara på hobby nivå. Du kan väl höra av dig på min mail om du känner för att hitta på saker de dagar du är pappaledig. Annars vill jag jätte gärna vara med på innebandyn. Min mail är sam_tokkari@yahoo.se

Ha det gott så länge ska umgås med svärföräldrarna ett tag nu..

Glad påsk

• Sam79

Iggy 82a: Jag brukar mest på dagarna gå på en långpromenad med Tindra, gå till ngn lekpark eller bara runt stan. Lirar mycket strategi spel på pc (när man hinner), lyssnar på lite hårdrock tills gumman min kommer hem. Mycket mer än så händer det inte än när man inte känner någon i stan. Men något kan vi ju hitta på.

• Sam79

jag äger bara målvakts kläder ngen innebandy klubba men det sklle vara roligt att spela.

• Sam79

Jag kommer vart ska det vara..? Ny i stan så jag måste ladda ned en karta för att hitta dit. Tacksam för att få låna en klubba.

• Sam79

bra då hittar jag, kommer till vårdcentralen och ställer mig utanför entren där...så kan ni väl titta efter en vilsen själ.

• Sam79

Det var riktigt trevligt och det käns i kroppen att man har rört på sig!!!

• Sam79

Jag är med så länge jag kan låna en klubba =)

• Sam79

fint =) tror att jag ska försöka inskaffa en klubba så småningom

• Sam79

ok ska se om jag hittar någon klubba

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2