Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

ÖL LISTA 24/3 samling 20.00 Time out
    (blir vi för få så ställer vi in)

1.Patrik
    2.Niclas(om ej Bebbe kommer)
    3.Daniel (Pappa Elvkvist)
    4.Anders (wedde)

Mera gubbs till fredagsmotionen, kom igen nu ...!!!!!!

• Wedde

Jag håller med Patrik ang. innebandyn. Det är tveksamt om jag får med mig några fler. Återkommer senare.

• Wedde

Grabbar: vi får tyvärr ställa in bandyn idag. Teller messade mig nyss och han kan ej vara med. Vi blir bara 4st.

• Wedde

Patrik: 20.00 är väl en bra tid. Hur få måste vi vara innan vi ställer in?? Kan vi inte vara 4 eller .

• Wedde

Nice med tånaglar uppvikta mot knät för att sen lossna. Aaahhhhhh.
    Ska in och flyga snart men jag återkommer så kan vi bestämma kvällen mer exakt.

• Wedde

Sorry grabbar, jag måste banga ikväll, syrran med familj kom på besök och ska stanna över natten. Jag gör ett nytt försök nästa gång. Ha en trevlig kväll.

• Wedde

Japp, nu är det slut på mys . Den grå vardagen börjar, men inte riktigt helt, man har ju ett nytt ljus i sitt liv nu.
    Jag måste lämna kortet till någon denna vecka. Hallen är bokad fredag 19-21 och lördag 11-13. Jag, Marcus och Marielle åker till fjällen och blir borta hela vecka 14. Vecka 14 är hallen bokad av andra, men sen är den vår till v25 (fre och Lör).

• Wedde

Grattis Swartling o Amswart till dottern, bra jobbat.

• Wedde

God morgon gubbs.
    Ja, hur blir det med aktiviteter i helgen. Jag kan inte vara med på ngt, fjällsemester. Men jag lämnar gärna kortet till någon så ni kommer in, VEM vill ha det?? Iggy? jag bor ju ett stenkast från ditt jobb. Snacka ihop er om hur ni vill ha det så fixar vi det.
    Swartling: vilken skönhet du fått.

• Wedde

Swartling: jag var inne och kollade på det kortet Amswart hade lagt in på tjejernas tråd: Visst är det pappa Swartling man ser, ingen brevbärare där inte . Grattis än en gång.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2