Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

God förmiddag grabbar. Känns lite segt idag, ledig från jobbet men en väldigt massa att göra inför fjällresan. Ska bli härligt med skidåkning.
    Intresset för bandyn verkar vara svalt just nu, men vi tar väl nya tag och kör igång helgen efter påsk..
    Ha en bra påskvecka, jag in på påskafton, vi är hemma då.

• Wedde

Go kväll. Om jag inte misstar mig så var det bokat 11,00 - 13,00 imorgon lördag. Flyg för mig med. Go natt.

• Wedde

Tjena gubbs. Nu är man tillbaka till storstan efter en härlig fjällsemester.
    Välkommen in i gänget SAM79.
    Är helt slut efter semestern, måste nog ta ett par dagar semester till för att vila upp mig
    Iggy: du är ju helt otrolig, sover du aldrig eller är det bara flyg nu
    Imorgon ska jag börja att riva i garaget, tror jag. Vet inte om jag ska demolera det helt eller spara så mycket jag kan,hmmmm.
    Ska hoppa i sängen nu, hörs i morgon. Natti.

• Wedde

Tja! Hallen är bokad nu på fredag som vanligt. Jag har för mig att jag bokade den varje vecka till v25. Är riktigt sugen på spel. Införskaffat mig en lättare klubba.

Innebandy lista fredagen den 13 kl. 19.00-21.00

1. Patrik
    2. Niklas
    3. Fredrik
    4. Anders + ...... ska höra mig för.

Vi bör vara minst 8st för att det ska bli vettigt att spela.

Hallen är bokad även på lördag för flyg med start kl.11.00

• Wedde

Swartling: ingen brådska med kortet, det fixar vi på fredag.

Det var jäv... tungt att kliva upp i morse för att åka till jobbet efter 11 dagar ledigt. Men väl på plats var det helt OK.
    Näää, nu är det dags att återgå till 3D-miljön, ha de´.

• Wedde

Tja! Uppdatering av lista:

Innebandy lista fredagen den 13 kl. 19.00-21.00

1. Patrik + micke
    2. Niklas + ... hör också efter lite
    3. Fredrik
    4. Anders + Bigge + ... kanske en till.
    5. Iggy + ska försöka släpa med nån
    6. swartling + se om jag hittar någon galning på stan

Patrik72: Grattis till kneget. Vad bidde det för nått?
    Iggy: Whisky, whisky är bra mot såna åkommor.
    Dags för disk

• Wedde

Morn. Hallen är redo för oss från kl.11. Man har tydligen bytt ut luften oxå, allt för att vi ska få en bättre flygning, de ni .
    Nu väntas frukost sen ska jag såga lite. ha de´

• Wedde

Tja! Läget alla? Här är allt bara bra. Jag ska absolut vara med på innebandy , kompletterar listan.

Innebandy fredag den 20 april kl 19.00-21.00

Fredrik
    Niklas (Sugen som attans på att spela)
    Anders + Bigge + Björn

Dags att fortsätta jobba. Ha de´

• Wedde

Här var det dött, jobbar alla? jag gör det men slutar alldeles snart.
    Kom igen o fyll på bandylistan, vi är redan 5st, flera behövs så vi har några avbytare.
    Nähä, dax att packa ihop nu för hemresan. Tittar in senare ikväll och hoppas då på fler gubbs som vill plåga sina vader. Ha de´så länge.

• Wedde

NilkasG: Nu är det verkligen upp till bevis , enda giltiga frånvaron är egen begravning

Lima har det inte lätt på kvällarna, ont i magen som fa...., Minifom hjälpte i början men tydligen inte längre, Tess tror att det är ngt hon ätit, men snart finns det ingen mat att avstå ifrån , man är rätt maktlös. Man får hoppas att det är på övergående. Nu ska jag umgås med Tess innan det är sängdags. Ha det bra gubbs så syns vi här i morgon.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2