Inlägg från: Wedde |Visa alla inlägg
  • Wedde

Pappa grupp i Eskilstuna del 2

NiklasG: Jag tar med en delvis använd så får du prova. Tycker du att den är OK så pratar jag med Phil, så får han ta med en hel tub åt dig. Jag har för mig att han sticker hem till England nu på måndag.
    Jag har en till klubba men den är right-hookad, fast det går att ändra på.
    Nä nu är det dags att packa ihop för dagen. Hörs senare.

• Wedde

Ett återbud på bandyn, uppdaterad lista.

Innebandy fredag den 20 april kl 19.00-21.00

Fredrik + 2 st ungtuppar (lirade förra veckan)
    Niklas (Sugen som attans på att spela)
    Anders + Björn

kom igen nu gubbs, skriv in er..

Läggdags, ska upp 03,30
    Ha de´

• Wedde

Innebandy fredag den 20 april kl 19.00-21.00

Fredrik + 2 st ungtuppar (lirade förra veckan)
    Niklas (Sugen som attans på att spela)
    Anders + Björn
    Swartling

Kom igen nu grabbar
    Iggy: du då. Det var länge sen du var med.

Sam79: ingen återvändo nu, det finns klubbor att låna.

Dags för fredagsfika.

• Wedde

Go kväll: Jag fyller på.
    Innebandy lista 27/4 19-21.00

1.patrik
    2.Wedde + .....

Åter lite senare

• Wedde

Bra Teller. Låter kul. Tänkte du på någon särskild aktivitet eller bara......

Bandy: Blir vi inte fler än sex så tycker jag att vi ställer in, det är inte kul att spela utan avbytare. Jag behöver då vila imellanåt , IGGY var är du!! länge sen du var med

Innebandy lista 27/4 19-21.00

1.patrik
    2.Wedde + Bigge + .....
    3.teller + 2
    4. Sam79 (jag skriver upp dig )

Minst en till, please

• Wedde

Hej alla få bandyproffs. Vi STÄLLER IN idag p.g.a för få lirare.
    Ha de så länge.

• Wedde

Go morgon alla. Sitter här på jobbet , de har lagt in ett jä... möte en sån här dag, skitkul.
    Får hålla kontakten här på jobbet istället, Marcus "beställde" hem ett virus till vår dator så jag fick göra en ominstallation av Windows (jag älskar datorer, är en användare och ingen tekniker) och inte faan har jag sparat lösen m.m till internet, så jag får vänta till onsdag/torsdag innan vi får ett nytt och kan bli uppkopplade hemma igen.
    -Garage-rivningen i helgen förlöpte ut väl så imorgon ska nya väggarna upp (om inte huvudet är för tungt )
    Nä dags att göra lite nytt på jobbet, tittar in lite senare.
    Ha de´så länge

• Wedde

Jorå, jag har antivirusprog. men det här smet förbi och gjorde så att datorn inte kunde starta, skitkul. Var nog inte riktiga virus men nått var det. Men nu är det slut på besökandet på den spelsaiten (små roliga spel). Spyboot rensade bort de två "virusen", så förhoppningsvis så ska det inte hända igen.
    Första gången det händer. Lagom till Deklarationsinlämningen

• Wedde

Sam: det var jag som fick in skit i "burken". Den vägrade starta, inte ens i felsäkert läge. Så det var bara att göra en ominstall. av windows. Nu funkar den bra förutom internet med förhoppningsvis har jag lösenordet i brevlådan när jag kommer hem.

INNEBANDY LISTA 4/5 FREDAG 19-21.00

1.PATRIK
    2.Wedde + ....

Jobbdags. syns

• Wedde

Go morgon gubbs. Jag lever. Fortfarande strul med nätet hemma och Norton antivirus, jävla skitprogram. Låter oss inte bli uppkopplade p.g.a att det blev ett fel vid ominstallationen. Jagar deras support, vilket skämt, hahahahaha .

Innebandy på fortet den 12/5 kl (flygarnas tid)

1 Fredrik + ???
    2 Niklas
    3.patrik+jesper
    4.swartling
    5. Sam (ska höra med den andra E-tuna pappa jag känner)
    6.Wedde + förhoppningsvis någon till.

Nä, dags att jobba lite, ska på babymassage i eftermiddag så jag slutar vid 14,30, skönt.
    Ha det på ett tag.

Svar på tråden Pappa grupp i Eskilstuna del 2