• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Tinzu

astri: haha men tur att du hittade orsaken iallafall! då vet du iaf vad pengarna gått åt

Snakeheart: tjoho

• Tinzu

Iår är ju The Ark, Sahara Hotnights, The Sounds, Neverstore, Pain, Euskefeurat (hehehehehe).. hmm, kommer inte på några fler

min körlärare ska uppträda på kärlekslandet imorgon klockan 22 och 24 gissa vem som ska dit

• astri

Nåt speciellt som du ska lyssna på på Fredag Tinzu?

Ååå, idag har jag och min klasskompis varit duktiga, på Fredag (inbillar jag mig) är min ex-jobbplåga borta!

• Tinzu

mando diao, millencolin *dregglar*

jag kommer dock att missa dom.. jag är där endast imorgon tror jag då jag har väldigt ont om pengar

• astri

Blomgubben har inte hört av sig?
    Jag menar i så fall du får jobbet så har du ju gratis ingång där

• Tinzu

haha! jag hade aldrig pengar på mobilen för att skicka meddelande till honom

men det lät inte heller så jäkla lovande, han lät så tveksam när jag sade att jag aldrig varit på festival

• astri

Asch!
    Du skulle ah sagt att du har stora bröst, skulle ha haft på dig värsta lösögonfransarna och uringning ner till venusberget - DÅ hade du fått det på studs!

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?