• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • Tinzu

Snakeheart: jag har den tendensen att dumförklara sådana personer

• astri

Tackar Snakeheart! ♥

Nu måste jag vila händerna lite igen. De håller på att tredubblas i storlek av allt vatten

• Snakeheart

Tinzzz: Heheh!! Kan jag så väl förstå..
    Iofs..

Astri: Ooh.. Men stora händer kan vara en fördel..?

• Tinzu

Snakeheart: haha ah vad kul man kan ha det ibland kommer att bli ännu mer roliga stunder sen när min kompis har flyttat hit

• Snakeheart

Tinzz: Kan tänka mig!! Haft en bra granne nu.. så hoppas verkligen det finns härligt folk att umgås med nu även på orten jag flyttar till.. Har ju eg inte bott där sedan jag flyttade hemifrån o även om vi är dit rätt ofta vet jag inte riktigt vilka som bor ditåt numera..

• Tinzu

Snakeheart: hehe jag vet heller inte vilka som bor vart men detta är ju inte min hemort heller
    känns det spännande att ni ska flytta?

• Tinzu

Snakeheart: det känns läskigt, men samtidigt spännande att jag och min kompis ska slå ihop oss det känns så overkligt..

sen ska jag försöka flörta med en kompis då han har ett skivkontrakt med ett bolag och han jobbar för fullt att få ihop en skiva
    säger jag hans namn så kanske du känner igen honom.. jag vet att astri gör det, behöver inte ens fråga henne

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?