• Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?
  • astri

Tjena Snakeheart! ♥
    Var är min pizza och min choklaaaaaaaaaad?

• Jackass no 1

Hej Ästri och Snakey!!!

(¯`°?.¸ ღ♥ My 2007-02-06 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jackass no 1

Hur är saker och ting idag Astri? Mailat mig??

Snake: Sovit gott hoppas jag .

• astri

Jeckas:
    Idag är det soligt och fint! Uuuuuunderbart väder och jag sitter här framför datorn :-/ Lillan ville se Pigley Wigley och det går inte att få henne på andra tankar.
    Nej, jag mailade aldrig utan skickade mitt sopiga ansökningsbrev direkt till de två ställena.
    Men nu har jag hittat fyra nya ställen som ska få ett MKT bättre ansökningsbrev.
    Enda kruxet är nu när jag skickat iväg det ena såg jag ju att jag skickade det till FEL  ADRESS!!
    Det stod ju två adresser... och jag valde fel!!

• Jackass no 1

Astri: hoppsan!   Här skiner också solen idag och jag sitter inne. Den enda bedriften jag lyckats med idag är att göra rent kattlådorna  och torkat en kattkissfläck i hallen. Skoj va?! . Tänkte försöka ta mig ut på en promis med My senare. Får se hur länge den motivationen håller i sig.

• astri

Jag kan ju ärligt säga på Af att jag sökte bägge arbetena, men det känns lite bittert eftersom det som hamnade fel var det som jag var sugen på. :-/

Jag hade också tänkt att komma mig iväg på en prommis senare idag... gick ut igår en sväng men Siri skrek konstant och försökte klättra ut ur vagnen så det blev en väldigt kort sväng. Hon har börjat att få värsta raserianfallen när något inte passar henne... dagis lär ju inte känna igen henne när hon kommer tillbaka till hösten. :-P

Måste hårdligga i för att ta körkortet, tänk om jag får jobb ute i obygden i höst och inte kan ta mig dit... *suck*

• Jackass no 1

astri: Jobbigt att hon fått såna raserianfall, men skönt att hon visar att hon har vilja iaf . Dom på dagis får väl lära känna den "nya" Siri helt enkelt .
    Hur långt har du kommit i ditt körkortstagande?? Smiter och äter något så länge medan jag väntar på svar. Kram!

• astri

Jag övningskör bara prinvat än... och läser teoriboken då förståss.
    Med automatlåda går det finfint även om jag inte har så många körda mil bakom mig, men med manuell är det en helt annan sak. Jag suger! för att vara helt ärlig.
    Skulle parkera lillebrorsans bil och höll på att placera den i morsans garagevägg

• Snakeheart

Hej igen, girls!! Du får la komma hit å käka choklaaaaaad, Ääästri.. Pizzan åt jag dock igår jue.. heheh

Pöss på Er!!

Svar på tråden Bara för skojs skull....del ? ja vilket nr är det på denna tråd :-D?