• Helena 82

Hur anmäla sitt barn som modell???

Min son är ett riktigt charmtroll och jag tror att han skulle platsa som barnmodell i tex klädeskataloger eller reklamfilmer. Min syrra och jag höll på lite med sånt när vi var små..Men nu vet jag inte hur jag ska gå till väga... Någon som har anmält sina barn??? Hur gör jag?? Någon som vet?? Kan man anmäla någonstans på internet.... Hjälp?!

• Svar på tråden Hur anmäla sitt barn som modell???
  • Helena 82

Nu har jag skickat in bilder till lite olika argenturer...så vi får väl se vad som händer

• Eelle

Klart alla mammor tycker sina barn passar som modell för att dom är ju ssåååå sööta. Och många barn är "modell" söta men jag tycker inte det är sjyst mot småbarn. väänta till de själva vet vad det handlar om istället!

web skrev 2007-05-25 16:50:52 följande:
    Jag har oxå funderat på att Vincent skulle passa som modell för han är så söt! men jag ska i så fall vänta tills han blir äldre för att se om han själv skulle tycka det var roligt:)
  • Wichy

Vincent är hur söt som helst! Klok mamma har han oxå

• web

Eelle- ja därför vill jag vänta tills han blir större som jag skrev.
    Jag tror inte barn far illa utav att vara barnmodeller för tex Lindex. Absolut inte! Det beror nog mer på föreldrarna i så fall. Finns tyvärr dom som pressar sina barn till sådant. Och även olika sporter.  Jag skulle aldrig pressa Vincent att göra något han inte själv mådde bra utav. Det bero ju på hur man ser på det!

• Maijlo

En del barn älskar ju kameran! Min ena syster var sån. Hon hade blivit en toppen barnmodell. Jag förstår inte varför man ska utgå från att barnet inte vill och blir tvingat. Är det bara för att det handlar om utseendet? Varför är man så dömande i den här frågan annars? Avund?

• Atikin65

Eelle:vad i ligger det  osjyst att låta småbarn modella? Lider de av det?

• PD77

TS:
    Jag tycker du borde skicka fotot där han har rosa skjorta och svarta byxor, till Stockholmsgruppen. Han ser så häftig ut där. Då ser de mer hur han gör sig på bild.
    Lycka till!

• Helena 82

Ha ha...ja Daim bilden e ju sååå cool!!!

• Hraz

Kan någon bara säga vart man anmäler sina barn som model fotomodell på katalogerna

kan någon säga on ni vet
Svar på tråden Hur anmäla sitt barn som modell???