• Ung Mamma

Robert Broberg

För många år sedan uppträdde Robert Broberg med musikalen Målarrock.. Jag har inte en aning om vart eller när exakt.. Men jag har skivan med låtarna på därifrån.. Har vart nyfiken några år nu och skulle vilja se musikalen.. Men hittar inte någon information om vart man kan hitta den .. Har kollar ginza och sådana sidor, finns bara musik där. Sökt på google men hittar bara musikskivan..

Någon som vet vart man kan hitta denna?

• Svar på tråden Robert Broberg
  • Marie-anne
    Ung Mamma skrev 2007-11-15 22:49:03 följande:

För många år sedan uppträdde Robert Broberg med musikalen Målarrock.. Jag har inte en aning om vart eller när exakt.. Men jag har skivan med låtarna på därifrån.. Har vart nyfiken några år nu och skulle vilja se musikalen.. Men hittar inte någon information om vart man kan hitta den .. Har kollar ginza och sådana sidor, finns bara musik där. Sökt på google men hittar bara musikskivan..

Någon som vet vart man kan hitta denna?

året var 1993 och iaf jag hittade skivan på mitt bibliotek. även dubbelsångare och diamanter, min kompis i örebro hitta både nära dubbelsångare målarock och höjdare!
    en annan sak, jag lyssnade på ett program på sveriges radio där dom intervjuade broberg 2009 och då säger han att han har ju fem barn och 7barnbarn och barnen är Emma, Ane, och Oskar med myrhe, och felicia med anastasia och leva med bohlin och jag undrar, är det hon som kallas leva? min favvolåt e ju helt klar tÖken! och man kan ej va gla jämt och ja e ente dö än, de bara luktar så!
Svar på tråden Robert Broberg