• majja35

Hur många dagar har DU kvar?

Hejsan!
    Hur många dagar har du kvar? Själv har jag 37 dagar kvar idag, är i vecka 35 (34+5)
    Visst är det spännande, är förstföderska och ser fram emot att få bli MAMMA =).
    Hur mår du?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-09 20:26:38:
    Hi hi idag har jag "bara" 31 dagar kvaaaaar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-16 15:12:26:
    Spännande, "bara" 26 dagar kvar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-26 10:21:49:
    15 dagar kvar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-28 15:30:31:
    Oj oj oj... tänk va tiden kan gå fort! 13 dagar! Hopppas hoppas den lilla vill stanna iaf tills nyårsdagen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-01 18:17:06:
    9dagar idag kvar... nu är man nere på ensiffrigt!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-04 11:38:20:
    seeeeeex dagar kvaaaaar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-07 15:03:05:
    Uj uj uj nu närmar det sej.... Två dagar kvar hi hi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-09 19:31:33:
    Bf imorgon =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-10 14:47:53:
    Bf idag. Blir igångsatt imorgon... Jättenervöööööööööööööööös

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-11 07:25:24:
    35 minuter kvar... sen blir jag igångsatt... Gissa om jag fått springa på toa?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-14 15:40
    Lilla Wilma kom i fredags den 11/1... såååå söööööööt...

• Svar på tråden Hur många dagar har DU kvar?
  • Tilcha

48 dagar kvar. Iiiiihhh! Jag hinner inte med allt som ska göras innan. Stress stress!

• Såphia

BF+5 dagar! Vad händer?!! Hittar bebben inte ut? Ska jag svälja en karta?

BF+5
  • babyblue68
    Såphia skrev 2008-02-27 14:32:22 följande:
    BF+5 dagar! Vad händer?!! Hittar bebben inte ut? Ska jag svälja en karta?
    ja antingen det eller en pann-lampa...bebisen verkar inte veta vart den ska *haha*

I torsdags då läkaren kände hur öppen jag var och om livmodertappen var mogen så kliade han bebisen på huvudet..varför förstod då inte bebisen att den skulle följa efter då doktorn tog ut fingrarna
    Tänd pann-lampan så att du hittar rätta vägen ut, för nu är mamma trött.
  • Ionea

Jag funderar på att laddam in MP3 med en massa ohyggliga dansbandslåtar, sätta hörlurarna mot magen och se hur länge bebisen står ut med tortyren! :) Kanske den vill komma ut då!

Eller som du skriver S o F, svälja en karta!

• mianf

Haha så olika man är jag tänker på BF eller max två veckor senare Ska handla kläder, madrass på söndag och väska ska packas under helgen sen är vi nog klara. Andra barnet så har ju en del sen innan

Ionea skrev 2008-02-27 14:04:26 följande:
    Här är vi klara sen ett bra tag tillbaks, jag var ju 100% säker på att bebis skulle komma ut innan eller senast BF i alla fall (fråga mig inte varför?) till och med BB-väskan har stått i hallen i en månad nu och stirrat på mig...Hoppas ni hinner ordning med allt innan :)
  • Malinnx

3 dagar kvar nu, hur f*n kan dagarna gå så vansinnigt långsamt som nu??

• jl81

jaha då har man bara 15 dagar kvar men är så less på att vara gravid har en del förvärkar och lever på hoppet att det ska sätta igång ,men inget händer här inte... jo jag är så himmla trött vet inte om det är förvärkarna eller om det är vädret som gör att man bara vill dra täcket över huvudet & sova..

Hur mår ni andra?

• babyblue68
    jl81 skrev 2008-02-27 15:24:56 följande:
    jaha då har man bara 15 dagar kvar men är så less på att vara gravid har en del förvärkar och lever på hoppet att det ska sätta igång ,men inget händer här inte... jo jag är så himmla trött vet inte om det är förvärkarna eller om det är vädret som gör att man bara vill dra täcket över huvudet & sova..Hur mår ni andra?
    trött som f*n-.... har inte haft nån problem direkt med foglossning, men kan heller inte ta sköna promenader för då får man såklart ont... jag längtar tills det är över så man kan få klä på sig och klä av sig själv... helt omöjligt med att böja sig som man vill...
    Tänd pann-lampan så att du hittar rätta vägen ut, för nu är mamma trött.
Svar på tråden Hur många dagar har DU kvar?