Inlägg från: Movieprincess |Visa alla inlägg
  • Movieprincess

Hur många dagar har DU kvar?

BF idag!!  Så hoppas kan man ju iaf göra :)

Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    babyblue68 skrev 2008-02-27 12:18:39 följande:
    Tro mig.. ingen vill föda sitt barn den dagen.... men är rädd för att jag den dagen kommer att ligga där...
    Ja jag har sagt det ända från början.. det kommer bli på skottdagen :) vi får väl se när det blir
    Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    babyblue68 skrev 2008-02-27 12:26:45 följande:
    jo man tänker ju så..jag kommer ligga där.... kan man knipa då??
    Ha ha ja vi kan ju alltid försöka :)  Knipa tills en minut över 12
    Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    LillTållon skrev 2008-02-27 12:27:08 följande:
    Varför vill ingen föda sitt barn på skottdagen? Tycker det skulle vara lite orginellt ja
    Då får man ju bara fira på riktiga födelsedagen vart 4:e år.. tycker jag verkar trist :(
    Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    babyblue68 skrev 2008-02-27 12:39:00 följande:
    ja varför inte??   Eller tänk dig omman åker in på natten mot den 29...då har man en lång dag framför sig i sånna fall... enbart då önskar jag att min förlossning tar över 20 timmar
    Ja då kan man verkligen hoppas på en låång å utdragen förlossning... fast det bästa vore ju om vi hade våra små innan fredag :)
    Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    babyblue68 skrev 2008-02-27 12:50:29 följande:
    ja precis... men inte ens en hint får man från bebisen att den vill ut så jag lär väl få vänta en bra bit in i mars *suck*
    Ja det är samma här... försöker säga åt den att det verkligen är dags nu men men...
    Bebis kom ut!!
  • Movieprincess

BF+4 jag är så trött på magen nu, förösker verkligen njuta av sparkarna där inne men jag vill hellre ha bebisen utanför... längtar så efetr dej bebis varför kommer du inte?
    fast helst inte idag förstås :)

Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    babyblue68 skrev 2008-03-01 12:49:22 följande:
    vem vill det?? *snyft* kom ut nu!!
    jadu nu tycker jag verkligen att det är dags för våra små att ta sig ut!
    Bebis kom ut!!
  • Movieprincess
    babyboom24 skrev 2008-03-02 13:17:39 följande:
    26/2 två dagar för bf titta våran son, Oliver, ut. 3770 gram och 50 cm lång, förlossningen tog totalt 9 timmar och allt gick bra, hade underbar barnmorska som verkligen lyssnade. Är så lycklig
    Stort grattis!!
    Bebis kom ut!!
Svar på tråden Hur många dagar har DU kvar?