Inlägg från: babyblue68 |Visa alla inlägg
  • babyblue68

Hur många dagar har DU kvar?

BF + 5
    Snart är det dax
  • babyblue68
    Movieprincess skrev 2008-02-27 12:04:15 följande:
    BF+2 snälla kom innan skottdagen!!
    Tro mig.. ingen vill föda sitt barn den dagen.... men är rädd för att jag den dagen kommer att ligga där...
    Snart är det dax
  • babyblue68
    Movieprincess skrev 2008-02-27 12:23:38 följande:
    Ja jag har sagt det ända från början.. det kommer bli på skottdagen :) vi får väl se när det blir
    jo man tänker ju så..jag kommer ligga där.... kan man knipa då??
    Tänd pann-lampan så att du hittar rätta vägen ut, för nu är mamma trött.
  • babyblue68
    Movieprincess skrev 2008-02-27 12:34:24 följande:
    Ha ha ja vi kan ju alltid försöka :)  Knipa tills en minut över 12
    ja varför inte??  
    Eller tänk dig omman åker in på natten mot den 29...då har man en lång dag framför sig i sånna fall... enbart då önskar jag att min förlossning tar över 20 timmar
  • babyblue68
    Movieprincess skrev 2008-02-27 12:49:29 följande:
    Ja då kan man verkligen hoppas på en låång å utdragen förlossning... fast det bästa vore ju om vi hade våra små innan fredag :)
    ja precis... men inte ens en hint får man från bebisen att den vill ut så jag lär väl få vänta en bra bit in i mars *suck*
  • babyblue68
    Såphia skrev 2008-02-27 14:32:22 följande:
    BF+5 dagar! Vad händer?!! Hittar bebben inte ut? Ska jag svälja en karta?
    ja antingen det eller en pann-lampa...bebisen verkar inte veta vart den ska *haha*

I torsdags då läkaren kände hur öppen jag var och om livmodertappen var mogen så kliade han bebisen på huvudet..varför förstod då inte bebisen att den skulle följa efter då doktorn tog ut fingrarna
  • babyblue68
    jl81 skrev 2008-02-27 15:24:56 följande:
    jaha då har man bara 15 dagar kvar men är så less på att vara gravid har en del förvärkar och lever på hoppet att det ska sätta igång ,men inget händer här inte... jo jag är så himmla trött vet inte om det är förvärkarna eller om det är vädret som gör att man bara vill dra täcket över huvudet & sova..Hur mår ni andra?
    trött som f*n-.... har inte haft nån problem direkt med foglossning, men kan heller inte ta sköna promenader för då får man såklart ont... jag längtar tills det är över så man kan få klä på sig och klä av sig själv... helt omöjligt med att böja sig som man vill...
  • babyblue68
    BF + 6
    okej, Mora träsk funkar inte, åka på dåliga vägar funkar inte.. va 17 är det som funkar då?
  • babyblue68
    moltaz skrev 2008-02-28 09:01:58 följande:
    Färdknäppen 5 gånger på en timma skall ge önskad mängd av det där igångsättande hormonet vad det nu heter och det är ju precis vad man längtar efter sisådär några dagar efter BF 51 dagar kvar... 
    ja hörru du...skulle jag berätta det för min sambo skulle han garva läppen av sig. Jag får han knappt ner i sängen nu för tiden för han alltid är trött,... men det är bara för han att ställa upp för mig nu
  • babyblue68
    BF + 7 - Trodde värkarna hade satt igång imorse.. men som tur avtog det..vill inte föda barn idag
Svar på tråden Hur många dagar har DU kvar?