• Daz

hur snabbt visste du att du var gravid igen?

Och hur märkte du det? Vilka symptom hade du?

• Svar på tråden hur snabbt visste du att du var gravid igen?
  • Geléhallon89

Jag satt hemma och lipa för att jag va så sugen på salta chips men det fanns inte hemma.  Då fatta jag att jag va gravid. :P . kom fram ett starkt pluss samtidigt som jag kissa på de :P

• tinna

Min man märkte det... Jag stekte pannkakor till frukost Han sa: Du är gravid!! Jag sa: Nähä, det är jag inte alls! Han sa: Jo, det är du visst! Jag sa: Eller hur, får man inte ens göra lite plättar till frukost utan att bli anklagad för att vara gravid?? Men han hade rätt då... Men han sa det typ en vecka före BIM så det verkar ju lite otrtoligt tycker jag... Sen testade jag neg på BIM och då sa han: Men du är gravid för ditt kiss luktar gravid.

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • KalsongMorsan

Med andra barnet i v 7 tror jag, fattade inte, höll inte koll på mensen fast han var planerad..Tyckte det var längesen den kommit.
    Kände inget förrän v 9 tror jag, illamående.

Med 3e barnet i v 4, den var planerad & jag visste när mesen skulle komma. Kände inget heller förrän runt v 9 nånting..oxå illamående.

Från den dagen du blir Mamma har du ditt Hjärtan springades utanför kroppen Föralltid
  • Jessica24

Var rätt så säker på att jag var gravid redan i vecka 4.
    Kände mig trött och så mådde jag illa. Testade + på BIM-1.

♥ Victor 14/3-2006 + BF 14/1-2008 ♥
  • jesslin

misstänkte det efter dotterns födelsedagshelg, mådde illa, testade svagt på månadagen(3-4 inna bim( och starkt på 1+ bim) Hade använt ältester och det liksom kändes att någonting hände just då. Går snart in i v 17.

Sofia fröken busan nummer ett
  • Lianelg

jag misstänkte det enda från att jag slutade med mina p-piller, men på bim så var testet neg.
    Så jag väntade i 5 dagar sen testade jag igen och då fick jag ett starkt plus!
    Jag antar att ägglossningen var förskjuten på grund av att jag nyss hade ätit p-piller.

• Tessan L

tinna: hehe jag lagade oxå pannkakor till frukost innan jag visste att jag va gravdi!

jag fattade inte att jag va gravid innan jag gjorde test.
    mensen va försenad som vanligt och tänkte inte så mkt på det.

• tinna
    Tessan L skrev 2008-01-07 08:26:10 följande:
    tinna: hehe jag lagade oxå pannkakor till frukost innan jag visste att jag va gravdi!jag fattade inte att jag va gravid innan jag gjorde test.mensen va försenad som vanligt och tänkte inte så mkt på det.
    Skönt att det finns fler knäppisar
    I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • Tessan L

Tinna: ja visst finns det gott om oss

Svar på tråden hur snabbt visste du att du var gravid igen?