hur snabbt visste du att du var gravid igen?
Och hur märkte du det? Vilka symptom hade du?
Och hur märkte du det? Vilka symptom hade du?
fler?
Jag visste 7 dagar innan bim, vissa säger ju att man omöjligt kan känna redan då men ja gjorde de.
Tro ja mådde lite illa, men hade en konstig känsla i kroppen som gjorde att ja bara visste =)
Testade positivt 6 dagar innan bim och fick ett mycket svagt +
jesslin- hur kände du det på dig???
jag misstänkte det, men trodde inte att jag var det (precis som med dottern)... Kom som en liten chock, trots att vi hade sagt att nu ska vi fan skaffa ett syskon..
1: grav svullnade upp över magen, blev enorm kissenödig.
2:grav Metallsmak i munnen och kissenödig till tusen
3:grav metallsmak i munnen och svullnade upp..blev sjukt sugen på öl.
Symtomen innan jag testade positivt.
Jättesvullen mage, mensvärk som varade flera dagar, extremt hungrig och trött. Testade positivt i v 5+0.
när jag va gravid med nummer ett drömde jag ca 2 veckor innan jag tog testet stt jag va gravid. samma med nummer två och nu väntar jag nr trd och fatta att jag är glad. samma dröm även dör två veckor innan testet. dock va en gosse med i drömmen så vet ej vad det betydde. hmmm har två töser redan ju. :)
Vid första graviditeten i vecka 5 runt Bim. Det smakade blod i munnen tyckte jag och jag var jättelabil i humöret. Vid de andra tre graviditeterna har jag känt efter bara några dagar, typ 2.. Låter jättekonstigt men det är sant! Jag kände den molande mensvärken och att det hugger till i ljumskarna när man rör sig snabbt eller nyser. Jag bara visste att jag var gravid och det har ju stämt tre gånger!!
Jag kände även när det tre sista fäste. Det nöp till som 17 i magen under en stund. En väldigt speciell känsla. En gång började det blöda också, nid-blödning eller vad det heter.
jag har alltid fått ont i mina leder, speciellt knäna, när jag varit gravid
Med andra så kände jag det typ direkt. Började må illa och kände av foglossningen redan runt v 3-4.