jengus skrev 2008-01-20 01:40:10 följande:
Hej Ts de e som om jag skulle ha skrivit ditt inlägg,min som som är 3 ½ är precis likadan!! Jag vet inte heller vad det kan vara,har pratat med läkare å dom har sagt olika saker tex att han kan äta för mycket fibrer,har trappat ner med det men det har inte blivit bättre för det.Har tagit bort mjölk prodkter ett tag med men det blev ingen ändring av det heller.Har oxå funderat på om det kan vara nåt psykiskt,men jag vet inte. Han säger oxå att han behöver kräkas,vill ha en hink,men det kommer inte nåt.
Det känns så skönt att fler barn klagar över magont...för man blir så orolig att det ska vara nåt allvarligt!
Han säger det nästan varje dag och oftast så går han och bajsar och så blir det bra!men ibland så bara glömmer han bort det!så det är så svårt att veta!
Han sa att han lära kräkas en morron förra veckan då sa jag att kräks i toaletten då....nej nej jag vill inte stoppa huvudet i vattnet!hehe dom e roliga ibland!
va säger ni när sonen klagar på magont?vi brukar säga att han måste vara hemma från dagis men det vill han såklart inte!